Potrivit lui Sherif Ussama, CEO al companiei Blue Air Transport Aerian, chiar si in aceasta perioada de criza, Blue Air intelege sa isi achite datoriile catre stat si catre furnizori, in ciuda blocajelor financiare la nivel national si chiar a procesului de restructurare a flotei pe care compania a finalizat-o recent. "O potentiala decizie a Tribunalului Bucuresti in sensul deschiderii unei proceduri de insolventa asupra companiei noastre am considera-o drept incalcare a drepturilor comerciale de care ar trebui sa ne bucuram intrucat, in momentul de fata, noi nu avem nicio datorie fata de cei doi asa-zisi creditori din dosarele de insolventa. In aceste conditii nu poate fi declansata starea de insolventa si nu inteleg, ca si cetatean strain, cum sistemul juridic romanesc ar putea permite asa ceva", spune Usama.

Potrivit sefului Blue Air, compania pe care o reprezinta si Service Excellence Solutions au ajuns la o intelegere amiabila si a fost efectuata plata. Referitor la dosarul 13886/3/2010, in care Carpatair si Service Excellence Solutions au cerut insolventa Blue Air Transport Aerian, s-a ajuns la o intelegere de plata amiabila si s-au achitat la zi debitele restante, dovezile existand la dosar", adauga oficialul Blue Air.

Compania low-cost Blue Air va finaliza la 1 noiembrie procesul de restructurare. Bilantul masurilor “dureroase”: renuntarea la 5 din cele 11 aeronave pe care le opera si la 300 din cei 800 de angajati.

Pulsul restructurarii Blue Air: 5 avioane returnate si 300 de angajati scosi din schema

Pulsul restructurarii Blue Air: 5 avioane returnate si 300 de...

Vezi si: Blue Air: Datorii neplatite, disponibilizari si flota injumatatita. Ce urmeaza?

Blue Air: Datorii neplatite, disponibilizari si flota injumatatita. Ce urmeaza?

Blue Air: Datorii neplatite, disponibilizari si flota injumatatita....