Programul anual de marketing si promovare turistica urmareste promovarea celor mai importante destinatii si forme de turism din Romania pe piata interna si pe principalele piete turistice din strainatate, precum si definirea si promovarea brandului turistic national, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica pe plan national si international, potrivit unui proiect de Hotarare de Guvern elaborat de MDRT.
In ceea ce priveste programul anual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice, acesta urmareste sustinerea turismului intern in vederea imbunatatirii circulatiei turistice, in paralel cu conservarea patrimoniului natural si cultural.
Astfel, printre obiectivele programului de dezvoltare se numara modernizarea si extinderea sistemului informational din turism, imbunatatirea calitatii serviciilor turistice si a formarii profesionale a angajatilor, in special a celor din structurile de primire turistica.
Totodata, programul prevede realizarea de investitii publice in infrastructura turistica, sumele alocate vizand statiunile Baile Herculane si Borsec, orasul Sulina, destinatiile turistice din sudul litoralului si continuarea programelor de investitii pentru dezvoltarea formelor de turism prioritare, in conformitate cu Master Planul de dezvoltare a turismului, cu formele de turism prioritare, rezultate prin dezvoltarea brandului de tara, si a altor programe si strategii, se mai arata in Hotararea de Guvern.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: