Auchan a lansat in alte tari comenzile online sub numele Auchan Drive, iar Espasa a raspuns ca anul viitor se va studia posibilitatea introducerii acestui proiect si in Romania. Conceptul de Drive presupune ca potentialul client plaseaza comanda online, dar pentru a ridica produsele trebuie sa mearga la un magazin fizic al retailerului.

“Eu am lansat acest concept in Italia si ar putea fi un succes si in Bucuresti. Vrem sa profitam si de experienta colegilor din alte tari”, a spus Espasa.

Un concept similar exista deja pe piata fiind lansat de Cora. In plus, Carrefour are deja un magazin online clasic, in care produsele sunt livrate acasa.

Citeste si:

In Franta, Immochan, divizia imobiliara a Auchan, a anuntat ca are planuri sa lanseze un mall online. In mallul online pe care Immochan are in plan sa il lanseze in Franta ar urma sa se vanda produsele magazinelor din galeriile comerciale ale companiei, potrivit LeFigaro.

Auchan a finalizat saptamana aceasta rebrandingul magazinelor Real preluate anul trecut. Cele 20 de magazine Real au fost remodelate in circa 6 luni, iar investitia a fost in medie de peste 2 mil. euro per magazin. In prezent Auchan detine in Romania 31 de magazine.