Auchan a inaugurat LillaPois, magazin specializat in produse de machiaj, parfumerie, ingrijire personala si ingrijirea casei

Auchan a inaugurat vineri, 26 octombrie, primul sau magazin LillaPois din Romania, in galeria comerciala Auchan Crangasi.

Cu o suprafata de vanzare de 300 de metri patrati, LillaPois este un concept de magazin specializat in produse de machiaj, parfumerie, ingrijire personala si ingrijirea casei.

“Propunem clientilor nostri o gama foarte larga de produse - aproape 14.000 de articole, cu un raport foarte bun calitate pret si servicii de specialisti: make-up bar, dermo analiza si impachetare cadouri, totul intr-o ambianta placuta si avand un personal specializat, mereu la dispozitia clientilor”, a declarat Mihaela Ionescu, responsabil proiect LillaPois Romania.

In fiecare categorie sunt prezente produse bio/eco si produse cu ingrediente naturale. Gama de produse este una internationala, cu marci din Romania, Italia, Franta, Republica Moldova, Cehia, Polonia si multe altele.

“Ne bucuram si de cateva exclusivitati pe partea de ingrijire personala si machiaj. Un spatiu generos a fost alocat produselor de ingrijire a parului, unde vom avea inclusiv produse profesionale. In mediul online, incepem cu un website si prezenta in social media, urmand ca in perioada urmatoare sa avem disponibil si magazinul online”, a mai spus Mihaela Ionescu.

Citeste si:
Coșul de cumpărături pentru Paște: Cele mai mici prețuri la...
Coșul de cumpărături pentru...

Auchan deschide un nou magazin de cosmetice

Reteaua de magazine LillaPois a fost dezvoltata de Auchan in Italia, primul magazin fiind deschis in anul 2014, iar in prezent, reteaua LillaPois din Italia a ajuns la 60 de magazine. Ca raspuns la succesul inregistrat, conceptul a fost preluat, in 2016, in Rusia, unde reteaua numara, in prezent, 5 magazine - toate in Moscova.

Auchan Retail Romania are in portofoliu 33 de hipermarketuri si o retea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafata neta de vanzare, peste 10.000 de angajati, o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orasele in care sunt prezente magazinele Auchan un comert modern.

Citeste si:
O antreprenoare a investit 100.000 de euro în minifrigidere cosmetice
O antreprenoare a investit...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri