Aplicatia este disponibila gratuit in App Store. Direct din meniul aplicatiei, clientii pot comanda produse in patru pasi si au la dispozitie plata securizata cu cardul.

„Pasul precedent a fost lansarea unui nou meniu de navigare pentru website care ofera acces instant la peste 200 000 de referinte disponibile in stoc. Acesta vine cu optiuni avansate de filtrare a produselor in functie de: brand, categorie vestimentara (imbracaminte, incaltaminte, genti, accesorii etc.), sex si noutati", a declarat Camelia Ganga, brand manager Fashion Days.

„Un sondaj Daedalus Millward Brown din luna februarie a acestui an arata ca numarul de utilizatori care cumpara online de pe tableta s-a triplat fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, odata cu lansarea noii aplicatii, suntem increzatori sa estimam ca, in urmatorii doi ani, mai mult de 50%-60% din numarul total al comenzilor va fi realizat de catre clienti in miscare, direct de pe telefon sau tableta. Doar in perioada verii, vanzarile de pe dispozitive mobile au ajuns la 31% din numarul total al vanzarilor si s-au dublat fata de anul trecut. Sustinem acest procent si pentru ca vom lansa aplicatia pentru terminalele mobile care ruleaza sistemul de operare Android in aceasta toamna”, a adaugat Camelia Ganga.

Fashion Days este brand detinut de grupul Naspers. Compania de origine elvetiana este prezenta in Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia si Romania. Citeste si articolul "Magazinele de flash sales, in voga: cum evolueaza si de unde atrag clienti".

Magazinele de flash sales, in voga: cum evolueaza si de unde atrag clienti

Magazinele de flash sales, in voga: cum evolueaza si de unde atrag...