Vanzarile online, dar mai ales cele generate de campaniile de reduceri din acest an, vor aduce o crestere de 16% a business-ului FAN Courier in 2014, de la 62 de milioane de euro anul trecut, la 72 de milioane de euro.

“Ne asteptam la o crestere de 16% a afacerilor in acest an, iar cea mai mare evolutie vine pe fondul cresterii comertului online. Piata s-a schimbat o data cu online-ul, iar acesta este tot mai present in tot mai multe business-uri. Intrarea unor segmente noi pe piata comertului online – cum este cazul food – va schimba piata de curierat in anii care urmeaza”, au declarat, la unison, Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai, proprietarii FAN Courier.

Interesant este insa ca in ceea ce priveste segmentarea pe tipuri de client, business-ul FAN Courier a suferit o schimbare in ultimii doi ani, de la axarea pe B2B catre B2C. “Astazi B2C genereaza aproximativ 60% din veniturile noastre, iar sectorul business-to-business a scazut. Clientul final in afacerile FAN Courier a crescut puteric, iar acest lucru se vede”, a declarat Felix Patrascanu, unul dintre proprietarii operatorului de curierat.

O piata care va creste cu cel putin 15% in 2014

Potrivit datelor FAN Courier, piata locala de curierat va inregistra in acest an o crestere de cel putin 15%, la peste 300 de milioane de euro, bazata tot pe succesul comertului online. “Ne asteptam ca piata sa creasca la cel putin 300 de milioane de euro in 2014, iar pentru 2015 suntem si mai increzatori, mai ales datorita extinderii tot mai puternice a comertului modern”, au precizat reprezentantii FAN Courier.

Desi sustin ca exita o reticenta a clientilor in ceea ce priveste cumparaturile online de mancare sau din noi domenii, proprietarii celui mai mare operator privat de curierat din Romania se asteapta ca in urmatorii ani lucrurile sa se aseze iar acest impediment sa fie depasit.

FAN Courier si-a bugetat investitii de 8 mil. euro in 2015

FAN Courier, cel mai mare operator privat de curierat la nivel local, si-a propus sa investeasca 8 milioane de euro in 2015, jumatate din suma fiind destinata extinderii si modernizarii parcului auto, iar 1-1,5 mlioane euro pentru infiintarea unui centru de tranzit la Brasov. Potrivit datelor companiei, FAN Courier a investit in acest an peste 4 milioane de euro in parcul auto, fiind cumparate 140 de autovehicule (17 tiruri, 15 camioane de 20 tone, 15 remorci de 18 tone, 50 autoutilitare mici, 25 autoutilitare de 3,5 tone si altele).

Pe langa investitiile in parcul auto, peste 1 milion de euro a fost investit in IT (achizitii de PDA-uri, imprimante mobile, aplicatii software etc).

Salarii cu 10% mai mari pentru angajatii FAN Courier

Potrivit datelor reprezentantilor companiei, FAN Courier a marit salariile tuturor angajatilor pe finalul acestui an cu 10%. "La reducerea de 5% a CAS, compania a mai pus 5%. In total, salariile au fost majorate cu 10%. Pe langa salariu, angajatii primesc bonusuri cuprinse intre 5 si 10%, in functie de performante", a spus Felix Patrascanu.

Infiintata in 1998, FAN Courier este in prezent cel mai mare operator privat de curierat din Romania, pe o piata pe care mai activeaza jucatori precum UrgentCargus, DPD sau DHL.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri