La momentul lansarii, in 2007, piatraonline.ro era formata dintr-o echipa de patru oameni care, iar dupa un an de activitate a inregistrat o cifra de afaceri de 50.000 de euro. In prezent, business-ul a ajuns sa fie estimat la cateva milioane de euro. Pentru 2015, piatraonline.ro si-a propus sa creasca business-ul cu 50%, preconizand ca va inchide anul cu o cifra de afaceri de 5 milioane de euro.

Desi investitia initiala in business a fost minima, pe parcursul celor 7 ani de activitate, acestea au crescut la ordinul sutelor de mii de euro. „Investitiile au fost constante si, pe masura ce ne-am extins, acestea s-au marit. Cea mai importanta investitie pe care am facut-o recent este cea in noul showroom, un spatiu de peste 850 mp, care s-a ridicat la 350.000 euro.” a declarat Mariana Bradescu, business development manager al companiei.

„Inceputul a fost unul mai dificil, deoarece am pornit business-ul in perioada in care incepuse criza si, in plus, piata de piatra naturala nu era foarte dezvoltata, la fel cum nici nu exista un comportament de cumparare”, a adaugat Mariana Bradescu.

Citeste si:

In cei aproape 8 ani de activitate, piatraonline.ro a vandut peste 800.000 de mp de piatra naturala. Potrivit managementului companiei, cel mai cautat produs din gama de piatra naturala este travertinul. Printre cele mai vandute produse se afla si marmura, ardezia flexibila, mozaicurile din travertin si marmura si solutiile de impermeabilizare. Modelele de piatra comercializate de piatronline.ro provin din diverse tari precum: Bulgaria, Grecia, Turcia, India, China, Siria, Egipt, Brazilia si Spania.

Principalii concurenti ai Piatraonline.ro la nivel local sunt magazinul cu profil similar Depozit-online.ro sau distribuitorii de solutii din piatra, ori marii retaileri de bricolaj prezenti pe piata din Romania.