Astfel, clientii Postei Romane pot sa trimita bani online, de acasa, prin e-mandat. In acest scop, pe noul site a fost integrata o platforma de plati electronice oferita de BCR, in parteneriat cu euplatesc.ro. De asemenea, utilizatorii pot sa isi faca abonamente la publicatiile favorite, prin intermediul unui magazin virtual (catalog de presa), dar si sa completeze, direct pe site, formularele de care au nevoie.

„ Structura platformei a fost gandita in asa fel incat utilizatorul sa ajunga in maximum 3 clickuri oriunde pe site, catre orice categorie de servicii. In plus, clientii care vor sa economiseasca timp pot trimite bani chiar din fata calculatorului, permitand destinatarului sa-i primeasca direct acasa, de la postas”, a declarat Irina Purcaru, directorul directiei operatiuni si relatii comerciale la Posta Romana.

Noua versiune a site-ului ofera un modul de cautare a trimiterilor postale pe baza unui cod de tracking format din 13 caractere, cu posibilitatea notificarii automate pe email. In plus, clientii au la dispozitie un calculator de tarife imbunatatit pentru toate categoriile de servicii, in special pentru serviciile internationale, cu posibilitatea de a calcula tarife pentru fiecare tara in parte. Platforma ofera si un modul de cautare a codurilor postale dupa adresa sau cautare a adresei dupa codul postal.

Citeste si:

„Site-ul Postei Romane a devenit o platforma de tranzactii, nu doar una de informare. Scopul nostru este sa oferim un instrument cat mai util clientilor care vor sa acceseze servicii rapide si sigure de transfer si sa cream un canal de optimizare a business-ului postal. Acest nou site va fi dezvoltat permanent, in acord cu noile servicii ale Postei Romane si cu nevoile utilizatorului final”, a declarat Alexandru Petrescu, directorul general al Postei Romane.

Utilizatorii care isi creeaza un cont pot completa formulare direct pe site, pot salva datele personale si datele destinatarilor sau pot vizualiza istoricul operatiunilor facute pe site.

De asemenea, noua platforma ofera un formular InfoPost, prin care vizitatorii pot selecta mai multe categorii, in functie de cerintele fiecaruia: Track&Trace, Cat ma costa sa trimit ceva, Oferta persoane juridice, Eroare site, Diverse. Formularul a fost incarcat pe toate paginile din site si ofera vizitatorilor posibilitatea de a transmite un mesaj in orice moment. Utilizatorii pot folosi butonul Feedback si, printr-un chestionar de satisfactie, vor ajuta la imbunatatirea site-ului.