Vezi care sunt cele mai importante greseli pe care le poti face atunci cand ai o afacere in retail, potrivit unora dintre cei mai mare retaileri de pe piata locala, prezenti la evenimentul RetailArena, organizat de wall-street.ro.

David Neacsu fondatorul magazinului Himalaya si unul dintre cei mai cunoscut alpinist roman, afirma ca o greseala importanta pe care o poti face in mediul de business este sa refuzi clientul.

"Cea mai mare greseala este sa este sa spui nu, atat in vanzarile online, cat si in offline. Ce fac eu cand am o cerere imposibila din partea unui client? Incerc sa conving ca este si alt produs disponbiil sau ii comand ceva similar, dar nu ii spun niciodata ca nu se poate", a declarat Neacsu.

Cristi Movila, director of eCommerce in cadrul companiei Otter, sustine ca o greseala semnificativa o reprezinta accentul foarte mare pus pe pret si pe reducerea preturilor.

"Este o greseala sa pui foarte mare accept pe reduceri si pe pret, si sa nu te uiti la servicii si la clienti. Este o greseala sa nu asculti consumatorul la nivel micro, respectiv orice consumator, oricat de mica opinie ar avea trebuie sa o asculti", a spus Cristi Movila.

O alta greseala importanta pe care o poate face un actor din mediul de afaceri este copierea unui business dintr-o tara mult mai dezvoltata, model de business care s-ar aplica cu dificultate la noi in tara, a explicat Mihnea Nicolescu, e-Commerce manager, Media Galaxy.

Natalia Chiritescu, director vanzari in cadrul Vodafone Global Enterprise Romania, precizeaza ca o greseala care trebuie evitata este preocuparea cu obiective interne, mai ales cu cele stabilite pe termen scurt, si scaparea din atentie a nevoilor clientilor.

"In momentul in care plec de la experienta clientului si ma gandesc la nevoile care construiesc comportamentul sau, pot sa fac o strategie, care sa ma duca la o viziune pe termen lung. Insa adesea suntem pusi sub presiune de obiectivele pe termen scurt", a spus Chiritescu.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri