Intrebat, in cadrul evenimentului RetailArena organizat de wall-street.ro, care a fost cea mai mare greseala facuta in business, antreprenorul a precizat ca de-a lungul carierei a facut multe greseli, insa ar nominaliza tendinta de a copia de la competitori.

"Am facut foarte multe greseli, mi-e greu sa pun una pe primul loc. (...) Probabil, o anumita tentatie de a copia. In piata, exista tendinta de a te uita la ce fac competitorii si de a copia . De multe ori, este un experiment mai putin gresit al competitorilor si nu facem decat sa-l copiem si sa adancim greseala in piata", a spus Ghenea.

Chiar si asa, el a precizat ca este important ca organizatiile sa se uite cum functioneaza alte piete, in special cele "putin mai dezvoltate" decat cea locala, asa incat pot sa anticipeze fenomenele care se vor intampla si la nivel local, cu o oarecare intarziere.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography