„Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru on-line, de Black Friday am depasit cu mult acest prag”, declara Tudor Manea, director general eMAG.

Cifre eMAG de Black Friday:

  • 602.000 produse comandate
  • 202 milioane lei este valoarea produselor comandate
  • In premiera, mobile-ul a depasit desktopul, avand 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG
  • Varf de 370.000 de clienti simultan pe site

Recorduri:

  1. 1050 de clienti au comandat in total 9,4 Kg aur
  2. Timpul total petrecut de toti vizitatorii pe site – 116 ani
  3. In primele 4 minute, 100 de produse vandute pe secunda
  4. Pana la ora 10:00, eMAG a luat 41 de produse pe secunda
  5. Cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG este de 85.590 euro si a fost realizata astazi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro

Recorduri eMAG Marketplace:

1. Comenzi de 20 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vanzatori integrati in platforma eMAG Marketplace
2. 40.000 de comenzi generate pentru parteneri.

Cele mai vandute produse:

  1. 29.000 de televizoare
  2. 22.000 de parfumuri
  3. 18.600 de jucarii
  4. 13.400 de laptopuri
  5. 13.000 de placi, perii si uscatoare de par
  6. 12.000 de anvelope
  7. 9.000 de frigidere
  8. 2.000 de smartwatch-uri
  9. 60 de tone de mancare pentru animale

eMAG a lansat in 2011 evenimentul Black Friday pe piata din Romania si a organizat ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.