Valoarea totala a discount-urilor aplicate de QuickMobile in perioada 20 - 22 noiembrie a fost de 500.000 de euro. In ceea ce priveste valoarea medie a comenzilor realizate in perioada de referinta, aceasta a fost de 200 de euro. Totodata, comanda cu cea mai mare valoare a fost de 3.000 de euro.

Cu ocazia editiei din acest an a Black Friday, peste 30% dintre clientii QuickMobile au platit online, cu cardul, fapt care arata increderea de care se bucura serviciile si produsele oferite de companie.

„Rezultatele foarte bune din acest an au fost sustinute de inovatiile si promotiile pe care le-am introdus. QuickMobile a oferit, cu ocazia Black Friday, o platforma speciala de cumparaturi printr-un singur click. Astfel, timpul de finalizare a comenzii s-a redus semnificativ, la sub 60 de secunde. De asemenea, am lansat, in perioada 20 - 22 noiembrie, o promotie foarte avantajoasa pentru clientii care platesc online, cu cardul. Acestia au avut prioritate la livrarea produselor, iar transportul a fost gratuit indiferent de valoarea comenzii. Mai mult, numarul mare de vizitatori veniti de pe dispozitive mobile arata ca investitiile noastre constante in versiuni mobile-friendly pentru site-urile noastre au dat roade”, a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

Citeste si:

Toate pachetele cu comenzile realizate de clienti cu ocazia Black Friday au plecat catre acestia la termen, iar QuickMobile se asteapta ca acestea sa ajunga fara intarzieri.

Pentru cei care nu au reusit sa beneficieze de ofertele de Black Friday de la QuickMobile, vor exista in continuare sesiuni de reduceri. Este vorba de campaniile QuickEnd, prin care se ofera promotii speciale in fiecare weekend, dar si de promotii care vor fi lansate in perioada Sarbatorilor de Iarna.