Retailerul turc de fashion LC Waikiki a deschis saptamana aceasta magazinul online pentru Romania, intetind astfel concurenta pe o piata din ce in ce mai solida.

Transportul produselor este de 17 lei/pachet, conform oficialilor companiei, care nu au oferit informatii privind retururile sau durata transportului.

LC Waikiki a inceput in Franta in 1985, continuand apoi ca un brand turc, sub umbrela LC Waikiki Masazacılık Hizmetleri Ticaret A.S. In prezent, LC Waikiki are 672 de magazine in 31 de tari.

In prezent, magazinul online nu a tradus numele produselor in romana, fiind doar afisat pretul in lei.

Retailerul de moda LC Waikiki a inregistrat o crestere a veniturilor de 81% in Romania in 2015 si planuieste sa deschida 140 de magazine noi in intreaga lume, dintre care sase pe plan local.

Piata din Romania are un potential de crestere foarte mare pentru LC Waikiki, brandul putand sa fie reprezentat aici cu pana la 40 de magazine pana in 2023. Compania vizeaza pentru 2016 o rata de crestere a afacerii de 50% comparativ cu 2015 si o suprafata totala a magazinelor de minim 23.000 m2.
In acest moment LC Waikiki are 16 magazine in Romania in: Bucuresti (6), Cluj (1), Brasov (1), Ploiesti (1), Arad (1), Constanta (2), Baia Mare (1), İasi (1), Craiova (1), Oradea (1) si planuieste sa deschida inca cel putin alte 6 in 2016 in Bucuresti, Timisoara, Bacau, Braila si Suceava. Deschiderea unui noumagazin presupune o investitie de 1,5 milioane de dolari iar suprafata totala a magazinelor din Romania este de 17.000 m2.
Principalii concurenti ai companiei sunt H&M, Zara, dar si FashionDays.ro sau FashionUp.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri