„Constanta este un punct strategic pe harta Cora Romania, fiind de altfel singurul oras, in afara Bucurestiului, unde avem doua magazine. Extinderea Cora.ro la Constanta a fost o decizie de business generata de evolutia magazinelor noastre din acest oras si ne asteptam ca noul serviciu sa fie apreciat de clientii traditionali si, de ce nu, sa castigam clienti noi dintre aceia care asteptau o astfel de alternativa pentru a economisi timp”, a spus Codruta Borza, directorul magazinului Cora Bratianu.

Pe site-ul Cora.ro vor fi disponibile aproximativ 30.000 de produse, iar cumparatorii vor primi acasa ceea ce au comandat, produsele fiind puse la dispozitia clientilor constanteni de hipermarketul Cora Bratianu. Platforma Cora.ro este un site personalizat la nivel de client, fiind capabila sa defineasca profilul acestuia pe baza istoricului de cumparaturi din baza cardului de fidelitate. Apoi, clientul primeste recomandari si oferte in timp real, in primul rand din zona produselor preferate.

Clientii Cora.ro pot alege dintr-o gama variata de produse, din care fac parte si produsele proaspete si ultraproaspete cum ar fi fructele si legumele, carnea, painea si produsele de cofetarie si patiserie.

Citeste si:

„2016 este anul online-ului pentru Cora, serviciul extinzandu-se in toate cele patru magazine din Capitala. Acum deschidem la Constanta si ne asteptam, in ansamblu, la cresterea numarului celor care ne acceseaza site-ul, comparativ cu 400.000 de utilizatori anul trecut”, a mai spus Codruta Borza.

Din cele constatate pana acum, cosul de cumparaturi online este triplu fata de cosul din magazin, produsele cele mai cumparate fiind articole din raioanele ultraproaspete (legume, fructe, carne), din raionul de bauturi (apa, bauturi racoritoare), scutece etc.

Principalii concurenti ai Cora.ro sunt Carrefour-Online.ro, Mega Image (prin eMag.ro).