Fernando Munoz, specialist SEO, investitor (qashops, OPTI, farmacia.bio), membru SEMP si fondator al propriei companii, sfatuieste magazinele online sa aiba foarte mare grija de site, sa scrie continut si sa faca marketing.

Fernando Munoz a fost speaker la ecomTEAM 2017, unde a oferit sfaturi pretioase magazinelor online si a tinut un workshop pe teme de SEO.

Intr-un scurt interviu acordat wall-street.ro la ecomTEAM, Fernando Munoz a recomandat magazinelor sa se gandeasca foarte bine si sa fie extrem de siguri atunci cand decid sa vanda online.

„Ai grija de site, scrie continut. Daca nu stii cum sa faci asta, nu o face. Nu uita nici de marketing, pe internet trebuie sa faci marketing la fel cum faci in magazinul clasic”, a explicat acesta.

In cadrul ecomTEAM, Munoz a recomandat magazinele online sa mizeze pe mobile si sa se asigure ca au un site bun pe mobil.

„Toata lumea are un mobil. Trebuie sa te asiguri de o buna vizibilitate. Treceti cat mai repede de la desktop la mobil. In Spania exista o crestere fulminanta a mobilului. Asigurati-va ca aveti un site bun pe mobil. (…) Trebuie sa mai lucrati la modul si durata de livrare a produselor. In Spania, Amazon livreaza in 2 ore. Daca produsul vostru ajunge intr-o saptamana, o sa fiti sufocati de gigantii mondiali, care sigur sunt sau vor intra in Romania”, a punctat Munoz.

Editia din acest an a ecomTEAM a fost organizata cu in parteneriat cu FAN Courier, PayU, Banca Transilvania, DWF, ContentSpeed, CustomSoft, Alpha Bank, Balkan eCommerce, dealavo.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri