Alison Battisby, consultant social media din Marea Britanie pe segmentul de social media, indeamna proprietarii de magazine online sa aleaga “cu cap” retelele sociale pe care vor fi prezenti, fara a incerca sa se extinda prea mult.

Expert social media: Alege cu cap unde sa fii prezent

Expert social media: Alege cu cap unde sa fii prezent

“Snapchat, Instagram, Pinterest – sunt foarte multe retele sociale si apar constant altele noi. Este usor sa fii prea entuziasmat si sa incerci sa fii pe cat mai multe dintre ele. Social media managerii trebuie sa priveasca strategic si sa constientizeze plus valoarea pe care o poate oferi business-ul fiecare retea sociala in parte, si sa aleaga corespunzator. Mai bine mai putine dar foarte bine reprezentante, decat multe si cu o prezenta slaba”, spune Alison Battisby.

Ea ofera de asemenea sfaturi pentru segmentul mobile si despre cum sa evidentiezei elementele de social media intr-un magazin online.

Alison Battisby va sustine pe 3 aprilie un workshop asupra noilor strategii si instrumente de social media care pot fi implementate in magazinele online.

Darko Cengija, expert UI/UX la compania UX Passion, subliniaza importanta “urmaririi” clientului si dupa ce a platit.

Expert UX: relatia cu clientii continua si dupa ce au platit!

Expert UX: relatia cu clientii continua si dupa ce au platit!

Ei ar putea reveni pe website deoarece au o plangere. “In timp ce lucram pentru un anumit proiect, clientul mi-a spus ca isi ascundeau intentionat numarul de suport deoarece a raspunde este «prea scump» - dar ia ganditi-va, cat de scump ar fi daca nimeni nu ar mai cumpara de la voi?”, se intreaba, retoric, Darko.

El ofera de asemenea sfaturi privind optimizarea site-urilor si a felului in care ar trebui sa reactionezi in fata plangerilor clientilor.

Cornel Baloleanu, manager de produs si implementare in cadrul furnizorului de solutii de plati online PayU, considera ca ideea de plata ramburs, adica de a comanda online dar a achita curierului, un lucru comun in Romania este aproape ceva de neconceput pentru o persoana din Marea Britanie sau din SUA.

Cornel Baloleanu, PayU: Plata ramburs, de neconceput in UK sau SUA

Cornel Baloleanu, PayU: Plata ramburs, de neconceput in UK sau SUA

““Piata de comert online din SUA este una extrem de diferita si imi aduc prima data cand am incercat sa explic conceptul de plata ramburs unui client. Un concept central al pietei noastre precum ideea de a comanda online dar a plati curierului este aproape ceva de neconceput pentru o persoana din Marea Britanie sau din SUA. Din pacate insa, in continuare pe plan local vedem mai mult un proces de comanda online si mai putin unul de cumparatura online”, afirma managerul.

Citeste si:

El spune ca doar un milion de romani platesc online. Afla mai multe informatii de la el in cadrul ecomTEAM 2014.

Marian Alecsiu, cofondator al retailerului foto F64.ro, estimeaza ca vanzarile online vor depasi 50% din total anul acesta.

Alecsiu, F64: Vrem ca vanzarile online sa depaseasca 50% anul acesta

Alecsiu, F64: Vrem ca vanzarile online sa depaseasca 50% anul acesta

„Anul trecut aproape 45% din vanzari au fost generate de comenzile online, in timp ce in 2012 ponderea vanzarilor pe internet a fost sub 40%. Trendul este clar ascendent in online atat in Bucuresti, cat si in provincie”, a explicat Alecsiu.

Cresterea ponderii vanzarilor pe internet a fost determinata de faptul ca tot mai multi romani au incredere in acest tip de comert, de introducerea unor canale noi in mixul de marketing al companiei si de promovarea acesteia in media si social media.

In cadrul ecomTEAM 2014 vei putea discuta cu Marian Alecsiu, atat in timpul conferintelor cat si in zonele de networking special amenajate.

Marius Dosinescu, cofondator si CEO la FloriDeLux.ro, subliniaza ca brandul ar trebui sa ajunga la circa 50 de unitati in urmatorii doi ani si va genera peste jumatate din vanzarile Floridelux, grupul are opereaza magazinele online floridelux.ro, brazidecraciun.ro, coroane.ro, cosuridelux.ro.

Floridelux: Reteaua de francize ne va aduce peste 50% din vanzari

Floridelux: Reteaua de francize ne va aduce peste 50% din vanzari

Costul initial de francizare este de 5.000 euro (fara TVA), iar investitiile in spatiu si marfa se pot ridica pana la 20.000 euro.

“Ne-am propus sa deschidem 50 de francize pana la sfarsitul anului viitor, chiar mijlocul lui 2016. Reteaua de francize ar trebui sa genereze in viitor peste 50% din totalul business-ului grupului FlorideLux”, spune Dosinescu.