2 / 5

Nivelul preturilor pe piata de lux a fost constant

In ceea ce priveste obiceiurile de consum ale celor fideli acestei industrii, Madeleine Florescu declara ca a observat in anul 2008 la Madison Parfumery o deschidere entuziasta pentru a experimenta noile produse. Aceasta tendinta a fost insotita insa, in luna octombrie, de o anumita retinere a clientilor in a achizitiona sau a investi in produse noi.

“Atunci, presa acoperea intens tulburarile de pe pietele externe si cred ca un sentiment de grija a afectat emotional multi dintre clienti”.

Pe parcursul anului 2008, nivelul preturilor produselor si serviciilor de lux a fost relativ constant, multe din brand-urile reprezentate local in special pe segmentele bijuterii, ceasuri, cosmetice fiind aliniate la preturile internationale.

“Nu acelasi lucru il putem spune despre segmentul de moda si accesorii, acesta fiind dominat de magazine multibrand, care deseori vand peste RRP, recommend retail price regional”, adauga Petcu.

De asemenea, daca avem in vedere exclusiv industria parfumurilor si a accesoriilor de lux, Madeleine Florescu declara ca pretul acestora a crescut in acest an si continua acelasi trend.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri