3 / 5

Cele mai cautate produse si servicii de lux in 2008

Cea mai mare crestere a cererii in industria luxului din Romania s-a inregistrat in anul 2008 pe segmente precum cel auto sau fashion.

“In 2008 am asistat la intrarea pe piata a Louis Vuitton, dar si a numeroase brand-uri importante in sistem multibrand - Burberry, Dior, Bottega Veneta, Ferragamo”, mentioneaza Oliver Petcu.

De asemenea, in domeniul auto, anul a fost marcat de intrarea pe piata romaneasca a doua brand-uri auto de lux, Ferrari in luna mai si Bentley in august, de la care se astepta o crestere a vanzarilor.

Unul dintre domeniile in care vanzarile nu par a fi afectate este cel al bijuteriilor, romanii fiind constienti de siguranta investitiei in aur si pietre pretioase.

De asemenea, un alt segment neafectat este cel al calatoriilor si vacantelor de lux, conform CPP Management. Romanii aloca bugete considerabile acestor activitati si in 2008, iar aceasta tendinta este remarcata si la nivel international, destinatiile exotice inregistrand chiar cresteri la nivelul cererilor de rezervari.

Un alt domeniu extrem de atractiv este cel al pietei de produse organice, o serie de marci internationale fiind interesate de Romania. Este vorba despre supermarket-uri, restaurante si cafenele cu produse exclusiv organice.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri