5 / 7

Ioana Anescu: Mi-ar placea sa vad mai multe formate noi de display

“As vrea sa consider o tendinta integrarea din ce in ce mai stransa a mediilor de comunicare avand insa online-ul ca punct central al definirii strategiei, planificarii si implementarii. Cred ca se va aplica mult mai mult targetarea si se va urmari in special «value for money» a tot ceea ce inseamna investitie online. De aceea cred ca printre cele mai importante tendinte de anul viitor se vor regasi cele care vor putea justifica si cuantifica cel mai bine modul in care sunt cheltuite bugetele alocate spatiului digital”, spune Anescu, de la IAB Romania.

Ei i-ar placea sa vada in top 3 tendinte pentru anul urmator mai multe formate noi de display din categoria Rising Stars - formate care nu doar lasa loc la mai multa creativitate si implicare a utilizatorului dar sunt si mai putin intruzive si permit diminuarea numarului de reclame afisate pe un site - beneficiul fiind atat al utilizatorului (se va simti mai confortabil) cat si al clientului (o mai buna vizibilitate si awareness) si publisherului (sunt formate premium cu tarife pe masura).

“In mod previzibil piata de publicitate online va evolua pozitiv. Cat de mult si daca aceasta evolutie va atinge o crestere de doua cifre asa cum ar fi de dorit depinde de modul in care specialistii in vanzarea de Digital Media vor sti sa isi vanda «marfa» si tehnologia; de modul in care agentiile isi vor educa clientii; de modul cum vor fi valorificate tendintele amintite mai sus”, incheie Ioana Anescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri