6 / 7

Daciana Paraschiv: Mi-as dori sa existe mai mult fairplay intre jucatorii

Cea mai pregnanta tendinta in domeniul publicitatii online va ramane clar evolutia retelei Facebook si Google care vor atrage un procent si mai mare din bugetul de publicitate online, considera Daciana Paraschiv, general manager ROL Online Network.

De asemenea, o influenta din ce in ce mai accentuata in cadrul campaniilor online o au formatele rich media, care performeaza foarte bine datorita gradului ridicat de interactivitate cu utilizatorul. Va creste cota de piata a segmentului video din publicitate online, spune ea.

“Mi-as dori ca in 2013 campaniile online sa fie planificate avand in vedere mai mult performantele reale ale publisherilor si obiectivele clientilor si mai putin obisnuinta si dealurile intre playerii importanti din piata. De asemenea, mi-ar placea sa fie «folositi» la potentialul lor maxim publisherii autohtoni. Se pot realiza proiecte extrem de intersante si eficiente pe site-urile de content autohtone. Nu in ultimul rand, mi-as dori sa existe mai mult fairplay intre jucatorii din mediul online din Romania”, spune ea.

“Cred ca ar fi realist sa speram la o stagnare a pietei de publicitate online in 2013 comparativ cu anul acesta. Valoarea pietei va fi in mod cert influentata de evolutia economica”, incheie Daciana Paraschiv.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri