3 / 4

Tinta: Un loc in top 5 cu o investitie de 1 mil. euro

Desi este prea devreme pentru estimari, cei doi consultanti spun ca tinta companiei este sa ajunga in top cinci jucatori din piata de consultanta imobiliara, sau chiar primul loc, insa lucrurile depind in mare masura si de evolutia pietei.

„Deocamdata vrem sa ne stabilim pozitia in piata, am inceput sa participam la pitch-uri si sa castigam proiecte. Este greu sa stabilesti intr-o perioada de criza ca vrei sa faci o anumita suma intr-un anumit interval de timp. Avem de facut un plan de afaceri si un buget, insa trebuie luat in calcul ca incepem la jumatatea anului”, a explicat Monica Barbu.

In ceea ce priveste tranzactiile din piata de birouri, Horatiu Florescu spune ca adevaratii castigatori ai "cursei imobiliare" se vor afla la sfarsitul anului, cand fiecare companie va trage linie si va anunta ce tranzactii a incheiat.

„La inceput de drum nu sunt multe de spus: avem o echipa de 20 de agenti cu experienta si sustinerea unui brand puternic in piata de consultanta, care pana acum nu a intrat in Romania. De aceea este greu sa vorbim de cifre sau de investitii. Probabil ca, pana acum, cifrele sunt in jurul pragului de un milion de euro, insa este important cu ce oameni pornesti la drum, cifrele vin apoi”, a incheiat Horatiu Florescu.

Cele mai mari tranzactii semnate de Florescu in 2008 au fost inchirierea a 13.755 mp in cadrul proiectului Novo Park, amplasat in zona de nord a Bucurestiului, 13.500 mp inchiriati in cladirea The Lakeview, situata pe Barbu Vacarescu si 10.000 mp, tot in cadrul Novo Park.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri