eMag va fi prezent si la ecomTEAM, eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro pe 6-7 aprilie, la Brasov, la Hotel Kronwell. Retailerul va fi reprezentat de Florin Filote, director al eMag Marketplace.

"Produsele pentru copii formeaza cea mai mare sectiune a noastra, dar, totodata, este cea mai ampla astfel de sectiune din Romania", a adaugat Manea.

Sectiunea de produse pentru copii este impartita in categoria de jocuri si jucarii (care include in jur de 25.000 de produse) si cea de produse de ingrijire (scutece, haine, mobilier, hrana, articole medicale).

Intreaga sectiune a inseamnat intre 5-10% din cifra de afaceri a eMag pe 2015, iar pentru acest an managementul isi doreste dublarea vanzarilor categoriei. Tudor Manea nu a precizat care a fost cifra de afaceri a eMag pe 2015, insa a declarat ca a fost o crestere semnificativa fata de 2014 cand retailerul a inregistrat un business de 280,5 milioane de euro.

Produsele care se vand cel mai bine in categoria pentru copii sunt jucariile (35% din vanzarile sectiunii) si scutecele (20-25% din vanzari).

In general, comanda medie pentru sectiune de produse pentru copii este de 200 de lei, iar categoria are, per total, 200.000 de clienti. La nivelul unei luni sunt in jur de 25-30.000 de clienti.

Afla mai multe despre vanzarile eMag pe segmentul de produse pentru copii din emisiunea Wall-Street 360.