"De ce eu ca agentie sa aduc turisti? Ma duc pe la targuri, ma zbat, fac site-uri, fac brosuri, ma costa cazarea, transprtul, trebuie sa am si o motivatie materiala. Altfel fac o firma de outgoing si vand plecari in Turcia si Grecia. Partea de incoming este Cenusareasa turismului romanesc. Romania, nu ca are brand prost, nu are brand. Asta e realitatea, nu are brand. Daca avea brand prost, inseamna ca avea ceva. Ei, nici macar brandul ala nu-l are. Cand spui Italia, spui Napoli, mafia. Cand spui Austria, spui snitzel, schi, Viena, si cand spui Romania nu spui nimic", a declarat revoltat Alin Burcea, in timpul unui interviu mobil in noul Mercedes-Benz Clasa V.

Interviu mobil cu seful din turism care nu mai urca in avion de 10 ani

Interviu mobil cu seful din turism care nu mai urca in avion de 10 ani

"Si Dracula?", il intreb surprinsa, mai ales ca mitul construit in jurul vampirului din Carpati e ceea ce stiu cel mai bine strainii despre Romania. "Care Dracula? Dracula este un proiect care a fost abandonat cu brio. Dracula nu este un produs foarte promovat. Am incercat si apoi au sarit diversi intelectuali ca nu reprezinta Romania. Vin turisti, dar cu 30-40 de grupuri pe an nu se face primavara. Pai noi cu Dracula trebuia sa avem 3.000 de grupuri pe an", continua si mai revoltat proprietarul Paralela 45.

Revoltarea pare justificata in conditiile in care incoming-ul reprezinta doar 2%-3% din business-ul Paralela 45. Unde mai pui ca in tara doar 25 din 1.500 de agentii de turism fac si incoming, asta desi Romania "are multe de aratat", dupa cum sustine Alin Burcea.