La un an de la lansarea platformei de cumparaturi online, Cora Drive, in 2013, care permitea ridicarea produselor din magazin, hypermarket-ul a implementat livrarea la domiciliu, iar in prezent, metoda din urma reprezinta trei sferturi din totalul vanzarilor online, a declarat Claudia Badea, manager Cora Lujerului, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.

„Suntem prezenti cu serviciul online in toate magazinele din Bucuresti si intr-unul din Constanta. Se confirma ceea ce am testat in Cora Lujerului in 2013: clientii sunt foarte atenti la serviciile pe care le oferim, la gama de produse de pe site, la design-ul acestuia, la modalitatea de plata, dar si la cea de livrare: la domiciliu sau ridicare din Cora Drive. Ni s-a confirmat ca este foarte importanta livrarea la domiciliu, ponderea acestora din totalul vanzarilor online castiga din ce in ce mai mult teren, in prezent aceasta este de 73%”, spune Claudia Badea.

In ceea ce priveste ponderea totala a vanzarilor online din totalul cifrei de afaceri, reprezentanta Cora sustine ca proiectul online se afla inca in faza de consolidare si este prematur sa mentioneze cifre, in conditiile in care hypermarket-urile Cora din Bucuresti, au suprafete foarte mari si vanzari pe masura.

Cum incearca Cora sa incurajeze cumparaturile online

In ceea ce priveste modalitatea in care retailerul incurajeaza e-commerce-ul, Claudia Badea spune: „Am incercat sa nu promovam foarte mult instore, nu ne dorim o canibalizare a cifrei de afaceri. In primul rand, incercam sa punem la punct site-ul, atat pe partea de design, cat si in privinta categoriilor de produse, dar lucram si la promotii. In prezent, cele online sunt identifice cu cele din magazin, dar incercam sa le diferentiem, sa le pastram si pe cele din magazin, dar sa oferim si promotii special targetate clientilor din online”.

Promotiile din online care au performat bine in cadrul Cora Drive sunt cele referitoare la produsele de baza, alimente si bauturi, in mare parte si datorita faptului ca site-ul este axat pe segmentul alimentar in proportie de 80%.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener),Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri