Ionut Munteanu este fondator WebDigital si gestioneaza un portofoliu important de clienti interesati in special de PPC marketing.

Youtube devine un mediu din ce in ce mai interesant pentru companii si advertiseri – “spot-ul trebuie sa ajunga la audienta potrivita; de exemplu daca esti in cautarea unui Golf 7, cauti online un articol al Top Gear si, inainte, ti se serveste o reclama YouTube FIX cu un model de Golf 7 si o invitatie la un test drive, interesul ar fi mult mai mare, decat reclame aleatoare”, spune Munteanu.

“Exista targetare regionala, dar constructia continutului nu se suprapune adesea pe ce putem sa facem din punct de vedere tehnic”, mai spune specialistul PPC. “Degeaba avem posibilitatea sa facem lucruri extraordinare, daca nu construim niste creative care sa atraga atentia si care sa comunice exact ce ne dorim sa comunicam! O campanie reusita este cea de la PornHub, de exemplu – o campanie OK si pentru copii, mesajul este subtil si se intinde pe mai multe canale, nu doar YouTube”, da exemplu Ionut Munteanu. Cu alte cuvinte, poti fi creativ in a comunica ceva, fara a fi “prea brut, direct”.

Ionut Munteanu a fost recent in Irlanda unde s-a intalnit atat cu oficiali ai YouTube cat si ai Facebook. De acolo, “a adus” in Romania cateva date interesante despre mobile. Astfel, YouTube inregistreaza o crestere de 40% de la an la an in ceea ce priveste folosirea de catre useri; in urmatorii ani, 69% din continutul de pe Internet va fi video, iar 50% din acest continut va fi accesat pe mobil. 42% din clienti s-au informat dintr-un videoclip inainte de a face o achizitie.

Afla mai multe informatii relevante din videoclip.

Pe 11-12 noiembrie aflati mai multe despre eCommerce si retailul omnichannel la retailArena, eveniment la care saptamana aceasta aveti o oferta speciala prin care la orice bilet cumparat mai primiti unul gratis.