„Noi, cred ca in scurt timp vom deveni o agentie full service din una specializata pe PR. Adica sa devenim o agentie specializata pe relatii publice, BTL, creatie, poate media. Se observa din cererile clientilor ca atunci cand au campanii isi doresc sa isi concentreze bugetele intr-o singura agentie si nu in sapte agentii”, explica Zoltan.

McCann PR face parte din grupul McCann Erickson Romania care mai cuprinde agentiile de comunicare BV McCann Erickson (media si creatie), Momentum (organizare de evenimente) si MRM Worldwide (digital).

Intrebata daca o astfel de transformare a agentiei nu ar canibaliza competitia din grupul fondat de antreprenorul Bogdan Enoiu, sefa McCann PR spune ca ar duce la o competitie mai mare, dar nu la canibalizare.

“Da, suntem competitori intre noi, ne batem intre noi si cel mai bun invinge. Dar ne ajutam reciproc si lucram impreuna si asta ajuta toata agentia. Practic, grupurile de comunicare vor avea mai mule agentii full service care sa deserveasca si mai multi clienti”, a mai spus Imola Zoltan.

Anul trecut McCann PR a avut afaceri de 3,5 milioane de euro, iar pentru anul acesta managerul se asteapta la o crestere de peste 10%. McCann PR lucreaza pentru 48 de branduri.

Companiile si institutiile pentru care lucreaza McCann PR sunt Coca-Cola Romania (corporate si toate brandurile),Coca-Cola HBC, Carrefour, Microsoft, Enel, Ecorom Ambalaje, Metropolitan Life, Heineken, Ymens, Teamnet, Toyota, UPC, HTC, Electronic Arts, Symantec, Konica Minolta, Engie (fostul GDF Sued Energy), ABSL, City Insurance, GEFCO Romania, Strauss Romania, Honeywell, Federal Mogul MSD Romania, Pfizer, Nestle, Sanador, Ficosota, Unilever, Vodafone, Berlin-Chemie, Medtronic, Asociaatia Salvati Copiii, Fundatia Renasterea.