16 Octombrie 2006

TBWA \ MERLIN: Nu exista a doua sansa de a face o buna prima impresie



Filozofia de viata a agentiei se centreaza in jurul conceptului de “disruption” – cautarea unor adevaruri mereu fresh care sa disloce conventii ce stau in calea dezvoltarii brand-urilor, in cautarea unui share-of-future cat mai ofertant
Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Adresa: Str. Logofat Luca Stroici nr. 3, sector 2, Bucuresti, Romania
Telefon: +40 21 212 43 10
Fax: +40 21 211 42 96
E-mail: frontoffice@tbwamerlin.ro

Numele agentiei: TBWAMERLIN

Anul infiintarii: 2005

Agentia full service TBWAMERLIN a fost infintata pe 16 mai 2005 ca rezultat al parteneriatului dintre TBWABucuresti si Merlin Advertising.

Director General/Manager:

Liviu Lambrino -Managing Director
Alina Simpetru- Managing Director

Numar angajati: 40

Portofoliu clienti:

ABSOLUT - Vodka (ATL);
adidas (ATL);
ARCTIC – Beko, Bebeko;
BEIERSDORF – NIVEA, Atrix (ATL, BTL, PR);
HENKEL DETERGENTS - Persil, Silan, Pur, Clin, Bref (ATL-BTL);
SCHWARZKOPF & HENKEL COSMETICS. - Taft, Gliss, Palette (ATL-BTL);
JAPAN TABACCO INTERNATIONAL - Corporate, Winston (ATL,BTL), Salem (ATL,BTL);
KRKA – Pikovit (ATL, BTL);
La Festa (ATL, BTL);
MAREX (ATL);
MASTERFOODS - Pedigree, Chappi, Kitekat, Twix (ATL, BTL);
NISSAN (BTL);
BIC ROMANIA (BTL);
PERNOD RICARD - Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet (ATL);
PETROM – Corporate, Marketing, Rafinare, HSEQ, Consulting, CREM (ATL, BTL);
Primaria Municipiului Bucuresti - A XXVI-a Adunare Generala a Asociatiei Internationale a Primarilor Francofoni (BTL);
QUADRANT AMROQ BEVERAGES (Corporate, BTL);
TCHIBO (ATL-BTL);
Societatea Romana de Cruce Rosie (ATL).

Cifra de afaceri pe 2005:

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei

ADVERTISING AND BRAND MARKETING STRATEGY SERVICES:
Brand Strategy Development
Account Management and Brand Stewardship
Advertising Creative Development
Connections Planning (Holistic Communications Planning and Integration)
New Product Development
Regional and Promotional Advertising (and Micro-Marketing)
PR Strategy Development
Broadcast Studio (TV and Radio) and Editing
Pre-Press Studio

BELOW-THE-LINE SERVICES Retail and shopper marketing
Promotional Marketing
Field Marketing
Direct/Relationship Marketing
Event Marketing
Interactive Marketing

PR SERVICES
Event Management
Media Relations
Press Monitoring
Crisis Management

2. Structura pe departamente a agentiei

Creatie, Client Service, BTL, PR&Strategie, DTP&Productie

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)

adidas- Impossible Team, februarie
adidas –Heritage, aprilie-mai
adidas -adidas by Stella McCartney, aprilie -octombrie
adidas -Respect M.E., septembrie
BIC- Distreaza-te cu BIC – august- septembrie
Beiersdorf -NIVEA Visage Q10 – ianuarie – mai
Beiersdorf- NIVEA Visage Aqua Beauty – iunie – august
Beiersdorf -NIVEA body Good-bye Cellulite – mai – iulie
Beiersdorf -NIVEA Sun – iunie – august
Beiersdorf -NIVEA Baby – februarie – august
Beiersdorf -NIVEA Chic in the City – aprilie – iulie
Beko: Bebeko Campanie de Imagine, septembrie
Crucea Rosie – Campania sociala «Sinistratii au nevoie de hainele tale»- martie- noiembrie
CEC – PR events – iunie
HENKEL- Relansare Persil Handwash, ianuarie
HENKEL- Lansare Persil Sensitive: februarie
HENKEL- Lansare Silan Aloe Vera & Avocado Oil: septembrie
KRKA Pikovit – campanie de imagine, februarie
JTI: Relansare Winston Charcoal 20 , februarie
JTI Campania Winston Freedom tour – iunie-septembrie
JTI Lansare Winston Charcoal 10, februarie
JTI Winston Base – tematic Pool 3, februarie
JTI Deco Packs – pachete editie limitata, martie
JTI Lansare Winston Menthol, mai
JTI Lansare Winston Round Corners , septembrie
Masterfoods Pedigree Pouch – ianuarie, februarie
Masterfoods Twix „Play. Pause” TV si promotia „Joaca la dublu” martie-mai
Masterfoods Price cut Mars, Snickers, Twix, Bounty aprilie-mai
Masterfoods Lansare Pedigree Superior Dry – mai, iunie
Masterfoods Kite Kat Hunter editie limitata – iulie, august
Masterfoods Chappi Grill– editie limitata – iulie, august
Masterfoods Chappi Equity – iulie, august
Petrom -Top Nordic Diesel – .ianuarie
Petrom New Fuels Portfolio – aprilie
Petrom Achievements Campanie Corporate: iunie
Prigat- Prigat cu pulpa limonada- iulie
Salem -Campanie aniversara „Celebrating 50 years of freshness“ – iunie – iulie.
Schwarzkopf&Henkel- Rellansare Taft (Senso Touch Effect): iulie
Schwarzkopf&Henkel Promotia Taft Looks, august – septembrie
Tchibo Relansare Exclusive 100% Arabica Relaunch: martie -aprilie
Tchibo Cups Collection: -octombrie
Primaria Municipiului Bucuresti - A XXVI-a Adunare Generala a Asociatiei Internationale a Primarilor Francofoni - 23-27 septembrie

4. Palmares

Bronze Medal la New York Festivals 2006 si finalista la Cresta Awards cu campania “Victimele inundaţiilor au nevoie de hainele tale” in beneficiul Societatii Romane de Cruce Rosie.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “TBWAMERLIN”, dupa care se ghideaza angajatii?

Filozofia de viata a agentiei se centreaza in jurul conceptului de “disruption” – cautarea unor adevaruri mereu fresh care sa disloce conventii ce stau in calea dezvoltarii brand-urilor, in cautarea unui share-of-future cat mai ofertant

Cum ati promova presa online intr-o o campanie publicitara? (daca puteti aici oferi cateva puncte esentiale ale demersului dus de agentie)

Pentru astfel de informatii va asteptam cu placere la noi la agentie.

Care sunt metodele specifice agentiei “TBWAMERLIN” de a comunica eficient cu clientii?

Onestitatea bazata pe experienta si curajul bazat pe increderea in ideile bune

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Intotdeauna in functie de client, fie el mai mult sau mai putin important. Adaptabilitatea si intelegerea business-ului fiecaruia e prima cheie a succesului. Cand intelegi ce ii lipseste, ce il intereseaza, stii sa ii atragi atentia din prima secunda si sa il faci curios. Nu exista a doua sansa de a face o buna prima impresie...



Citeste si