Industria auto din Statele Unite are cel mai bun an din 2008, cu vanzari totale estimate la 12,8 milioane de automobile, reusind o revenire mai rapida decat se astepta datorita cererii solide dupa trei ani de amanare a achizitiilor de catre consumatori.

Cererea ridicata a determinat in noiembrie cea mai rapida crestere a vanzarilor auto din SUA de la expirarea programului "rabla" al guvernului american, in august 2009, fiind vizate atat masinile mari, de tip pick-up, cat si automobilele economice cu propulsie hibrida, transmite Bloomberg, citata de Mediafax.

La doi ani de la iesirea din faliment, General Motors si Chrysler Group reusesc sa preia din cota de piata a rivalilor asiatici Toyota si Honda.

Indicatorii increderii consumatorilor in economie sunt in crestere, iar populatia isi inlocuieste masinile dupa ce au amanat cat mai indelungat posibil achizitiile.

Totodata, constructorii au renuntat la politica de preturi extrem de scazute adoptata in ultimii ani pentru a atrage clienti. Cheltuielile de marketing sunt de asemenea in scadere, potrivit analistilor.

Economistul sef al Ford SUA, Jenny Lin, declara la inceputul lunii decembrie ca varsta medie la automobilele si camionetele usoare aflate in circulatie in Statele Unite a urcat la circa 10 ani si jumatate, iar constructorii se asteapta la o manifestare tot mai accentuata a cererii acumulate.

In plus, cosumatorii ar putea fi incurajati de scaderea preturilor la carburanti, care se simte deja in vanzarile de SUV-uri si pickup-uri.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri