Daca ar fi pusi in situatia sa isi cumpere o masina maine, marea majoritate a soferilor si-ar cumpara un automobil Volkswagen ľ rezulta din studiul derulat de SpeedPromotion in randul soferilor bucuresteni la sfarsitul anului 2005, pe un esantion de 1053 de persoane.
43% din soferii care isi vor achizitiona un autoturism in perioada urmatoare il vor achita cu banii jos iar 41% in leasing.

Internetul a devenit principala sursa de informare in decizia privitoare la achizitia unui autoturism, aproape 64% din soferi declarand ca internetul este primul loc unde cauta informatii referitoare la automobile. Pe locul 2, se situeaza vizitarea dealerilor iar pe locul 3 presa de specialitate.

Masinile germane detin in continuare suprematia in preferintele romanilor.

La intrebarea: ôCare este cea mai buna masina noua pe care ati putea sa o achizitionati cu un buget dat?ö soferii intervievati au pozitionat pe locurile fruntase preponderent masini de productie germana.

Iata clasamentul pentru un buget (CIP) de 15.000 Euro

1. Volkswagen, cu 19% din raspunsuri
2. Skoda, cu 17% din raspunsuri
3. Renault, cu 15% din raspunsuri

Cea mai buna masina de 25.000 Euro (CIP)

1. Volkswagen, cu 29% din raspunsuri
2. Audi, cu 13% din raspunsuri
3. BMW, cu 11% din raspunsuri

Cea mai buna masina de 50.000 Euro (CIP)

1. BMW, cu 28% din raspunsuri
2. Mercedes, cu 18% din raspunsuri
3. Audi, cu 11% din raspunsuri


In clasamentele de mai sus, soferii au declarat ca principalele criterii in alegerea marcilor auto sunt (in ordine):

- calitatea fabricatiei
- consumul
- designul exterior
- motorizarea (diesel/benzina)
- spatiul interior (capacitatea portbagajului)
- valoare de revanzare
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Auto »



Setari Cookie-uri