Daca ar fi pusi in situatia sa isi cumpere o masina maine, marea majoritate a soferilor si-ar cumpara un automobil Volkswagen rezulta din studiul derulat de SpeedPromotion in randul soferilor bucuresteni la sfarsitul anului 2005, pe un esantion de 1053 de persoane.
43% din soferii care isi vor achizitiona un autoturism in perioada urmatoare il vor achita cu banii jos iar 41% in leasing.

Internetul a devenit principala sursa de informare in decizia privitoare la achizitia unui autoturism, aproape 64% din soferi declarand ca internetul este primul loc unde cauta informatii referitoare la automobile. Pe locul 2, se situeaza vizitarea dealerilor iar pe locul 3 presa de specialitate.

Masinile germane detin in continuare suprematia in preferintele romanilor.

La intrebarea: Care este cea mai buna masina noua pe care ati putea sa o achizitionati cu un buget dat? soferii intervievati au pozitionat pe locurile fruntase preponderent masini de productie germana.

Iata clasamentul pentru un buget (CIP) de 15.000 Euro

1. Volkswagen, cu 19% din raspunsuri
2. Skoda, cu 17% din raspunsuri
3. Renault, cu 15% din raspunsuri

Cea mai buna masina de 25.000 Euro (CIP)

1. Volkswagen, cu 29% din raspunsuri
2. Audi, cu 13% din raspunsuri
3. BMW, cu 11% din raspunsuri

Cea mai buna masina de 50.000 Euro (CIP)

1. BMW, cu 28% din raspunsuri
2. Mercedes, cu 18% din raspunsuri
3. Audi, cu 11% din raspunsuri


In clasamentele de mai sus, soferii au declarat ca principalele criterii in alegerea marcilor auto sunt (in ordine):

- calitatea fabricatiei
- consumul
- designul exterior
- motorizarea (diesel/benzina)
- spatiul interior (capacitatea portbagajului)
- valoare de revanzare
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri