Veniturile grupului Renault au scazut cu 13,3% in trimestrul al treilea, la 8,44 miliarde de euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut, din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana, in special din Franta.
Renault a inregistat un declin de 14,4% al veniturilor diviziei de automobile, la 7,92 miliarde de euro, se arata intr-un comunicat al grupului, potrivit Mediafax.

Vanzarile au coborat cu 5,8% in trimestrul al treilea fata de intervalul similar din 2011, la 596.064 automobile, si pentru prima oara peste jumatate din livrari au avut loc in afara Europei. Astfel, vanzarile efectuate de Renault pe piata internationala au avansat cu 7,7%.

In Europa, unde piata a continuat sa se contracte, cu 9,3%, vanzarile Renault au scazut cu 18,4%, din cauza declinului puternic al pietelor in Franta, Italia si Spania, iar cota de piata a grupului a fost de 8,5%.

Inainte de lansarea Clio IV in aceasta luna, brandul Renault se afla pe locul trei in Europa, cu o cota de piata de 6,8%, in scadere cu 1,2 puncte procentuale, pe piata vehiculelor de pasageri si comerciale.

Brandul Dacia a inregistrat o cota de piata de 1,7% pe piata vehiculelor de pasageri si cea a vehiculelor comerciale usoare, in urcare cu 0,3 puncte fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Grupul avertizeaza ca in actualele conditii dificile de pe piata europeana, volumul vanzarilor anuale ale grupului va fi sub nivelul anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri