Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in UE au inregistrat in primul trimestru a treia mare crestere dintre marcile prezente pe piata, de 14,9%, la 63.507 unitati, in contextul unui declin general de aproape 10% la nivel european.

Doar Jaguar si Honda au inregistrat cresteri mai mari decat Dacia. Astfel, inmatricularile Jaguar au urcat cu 21,5%, la 8.279 autoturisme, iar cele ale Honda cu 16,3%, la 40.499 unitati. Piata auto europeana a coborat cu 9,8% in primul triemstru, la 2,99 milioane de unitati, potrivit datelor anuntate de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), scrie Mediafax.

Majoritatea marcilor prezente pe piata europeana au inregistrat scaderi in primul trimestru.

Grupul Renault, care detine Dacia, a consemnat un declin de 8,1%, la 253.606 unitati, mai redus decat cel al pietei europene, evolutia constructorului francez fiind sustinuta de rezultatele Dacia. Marca Renault a pierdut 13,9% in ianuarie-martie, ajungand la 190.099 unitati.

Cota de piata a Dacia a urcat de la 1,7% in primele trei luni ale anului trecut la 2,1%.

Grupul Volkswagen, lider in UE cu o cota de piata de 24,2%, a inregistrat o scadere de 7,5%, la 723.075 unitati.

In luna martie, inmatricularile Dacia au crescut cu 20,2%, la 23.261 unitati, in timp ce piata europeana a pierdut 10,2%, la 1,3 milioane de unitati. Doar Jaguar, cu 21,2%, la 5.045 unitati, a avut o crestere mai puternica decat Dacia.

Cota de piata a Dacia a urcat de la 1,3% in martie anul trecut la 1,8% in acest an.

Grupul Renault a scazut cu 9,6%, la 100.056 unitati. Declinul marcii Renault a fost de 15,9%, la 76.795 unitati. Inmatricularile de autoturisme noi ale grupului german Volkswagen au coborat cu 9%, la 309.401 unitati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri