Peugeot a ocupat locul patru pe piata europeana in prima jumatate a anului, cu peste 400.000 de unitati livrate.

Anul acesta, cota de piata a crescut in Franta, Spania, Italia si Olanda. In Spania, Peugeot a fost cea mai vanduta marca anul acesta cu 37.300 unitati livrate (8.7% din piata).

Vanzarile la nivel mondial au crescut la 808.000 unitati in prima jumatate a anului 2013. Vanzarile din afara Europei au reprezentat 43% din vanzarile Peugeot la nivel mondial, comparativ cu 35% cu un an inainte.

In China, a doua mare piata de desfacere pentru Peugeot, Marca a inregistrat vanzari de 139.800 in prima jumatate a anului, in crestere cu 35 % (+ 16 % pentru piata).

In America Latina, vanzarile au crescut cu 15 % (86.300) in prima jumatate a anului 2013. In Argentina, cu un numar de 52.000 unitati inmatriculate (+ 25 %), Peugeot a atins o cota de piata de 10.9 % (+ 1.5 puncte).

Pe teritoriul Rusiei, Peugeot a inregistrat 20.200 autovehicule, inainte de cresterea vanzarilor modelelor 208 si 301, lansate in decursul primaverii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri