Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI) va organiza, la 31 octombrie, o licitatie pentru realizarea unui sistem informatic de evidenta si consultare geospatiala a nomenclaturii stradale, valoarea contractului fiind estimata la 13 milioane de lei (TVA inclusa).
Denumit Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale, sistemul informatic va permite gestiunea pe intreg ciclul de viata, evidenta si consultarea la nivel national a nomenclaturii stradale.

"De asemenea, sistemul va permite inregistrarea unica a fiecarei adrese, alocarea pentru fiecare adresa a unui cod unic de adresa si gestiunea intregului ciclu de viata al adresei. In plus, va avea loc standardizarea la nivel national a nomenclaturii stradale (denumiri artere si numere administrative) prin realizarea si implementarea metodologiei si instrumentelor informatice privind inregistrarea, prelucrarea, analiza, stocarea si accesul la arterele si adresele administrative", se precizeaza in caietul de sarcini al licitatiei.

Autoritatea contractanta a stabilit durata contractului la doi ani si sase luni.

Viitorii ofertanti, a caror cifra de afaceri din ultimii trei va fi de minim 20 milioane de lei, vor depune o garantie de participare de 200.000 lei.

ANCPI a fost infiintata in 2004 prin reorganizarea Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie si functioneaza sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri