Brandul Chevrolet al General Motors (GM) a obtinut premiile de masina anului si camioneta anului, cu automobilul sport Corvette Stingray si modelul pickup Silverado, la salonul auto de la Detroit, relateaza Bloomberg, citat de Mediafax.

Premiile, care marcheaza primul an dupa 2007 cand GM obtine ambele titluri, scot in evidenta redresarea producatorului auto american, dupa reorganizarea inceputa in 2009, cu sprijinul guvernului SUA. Ford Motor a obtinut la randul sau ambele premii in 2010, cu modelul van Transit Connect si versiunea hibrida a sedanului Fusion.

GM, ajutat de scaderea datoriilor si a costului fortei de munca, precum si de concentrarea pe brandurile cele mai puternice, este emblematic pentru o industrie auto revitalizata din SUA care a inregistrat anul trecut cele mai mari vanzari de dupa 2007.

"Suntem la jumatatea unei campanii de lansare a 32 de noi produse, in perioada 2013-2014, asa ca sper ca daca vom continua sa introducem masini care sa castige premii vom atrage atentia si vom continua sa atragem clienti", a declarat Mary Barra, director pentru dezvoltarea produselor si viitor director general.

Modelul Corvette Stingray a invins Cadillac CTS (GM) si Mazda3. In 2013, titlul de masina anului a fost castigat de sedanul compact Cadillac ATS. Silverado, pickup-ul aflat printre cele mai profitabile vehicule ale GM, a obtinut titlul de camioneta anului in fata Acura MDX (Honda) si Jeep Cherokee (Chrysler). Barra va prelua in aceasta saptamana functia de director general de la Dan Akerson, care se retrage din functie din motive personale.

Citeste si:
Huawei vrea să se apuce de produs mașini electrice
Huawei vrea să se apuce de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri