Vanzarile grupului german Volkswagen ar putea depasi pragul de 10 milioane de unitati in 2014, cu patru ani inainte de termenul prevazut in strategia producatorului auto, in contextul accelerarii lansarii de modele noi, parte a planului Volkswagen de a depasi Toyota, actualul lider la nivel global.

"Odata cu cresterea volumelor si noi modele, vom inregistra si efecte pozitive in privinta profitului. Sunt sanse bune chiar sa reusim sa depasim pragul de 10 milioane de livrari in acest an", se arata in textul unui discurs pe care directorul general al Volkswagen, Martin Winterkorn, urmeaza sa il sustina joi, intr-o conferinta de presa, la Berlin, transmite Bloomberg.
Volkswagen, cel mai mare producator auto european, a vandut anul trecut mai multe masini decat grupul american General Motors, urcand pe pozitia a doua pe piata mondiala, scrie Mediafax.
Vanzarile au crescut anul trecut cu 5%, la 9,7 milioane de unitati, un nou record pentru Volkswagen.
Grupul german, cu investitii planificate de 84,2 miliarde de euro pana in 2018 cu scopul de a depasi Toyota, a anuntat joi ca va lansa anul acesta si anul urmator 100 de noi modele, inclusiv pentru marcile Volkswagen, Porsche si Audi.
Piata auto europeana isi revine dupa sase ani de scadere, in timp ce vanzarile auto din China continua sa creasca, chiar daca analistii se asteapta ca avansul PIB al marii economii asiatice sa incetineasca.
In acelasi timp, insa, cererea este mai redusa pe unele din marile piete emergente, precum Brazilia, Rusia si China, vizate de companiile auto pentru cresterea vanzarilor.
Volkswagen lucreaza si la majorarea vanzarilor in SUA, unde principalul brand al grupului german a inregistrat o crestere mai slaba decat rivalii.
Printre modelele pe care Volkswagen intentioneaza sa le introduca in acest an se numara o noua versiune a VW Passat, variante ale liniei Audi A4, SUV-ul Audi Q7, precum si SUV-ul compact Porsche Macan, a anuntat grupul.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri