Marcile Dacia si Renault vor avea de la inceputul lunii aprilie un nou director de marketing, pe Ionut Gheorghe, care il va inlocui pe Mihai Bordeanu, numit de la 1 martie director de marketing al grupului Renault pentru marcile Dacia si Renault, pe pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta.

s-a alaturat echipei Renault Romania in anul 2006. El are o experienta de 19 ani in domeniile de marketing si comunicare. Gheorghe face parte dintre managerii Renault Romania cu un parcurs international. El a revenit in Romania dupa ce a condus, din Elvetia, operatiunile de marketing ale marcii Infiniti in segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa si Orientul Mijlociu (EMEA).

Ionut Gheorghe (38 ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si are un master in Comunicare si Relatii Publice (SNSPA - David Ogilvy). A debutat in industria auto la importatorul AutoItalia in Romania (Fiat, Fiat LCV, Alfa Romeo, Maserati, Ssang Yong, Honda Bikes) ca Group Marketing – communication&pr manager. Dupa patru ani petrecuti aici, s-a alaturat echipei importatorului Kia in Romania, ca responsabil de marketing si comunicare. In 2006 si-a inceput activitatea in cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rand, functiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan.

Din 2012 a preluat responsabilitatile de marketing pentru segmentul crossover al marcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa si Orientul Mijlociu.

Daniela Iliescu este noul...
Citeste si: Daniela Iliescu este noul director general Patria Bank


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
1999 - Privatizarea Dacia cu Grupul Renault