De ce costa tronsonul Comarnic-Brasov peste 2,5 miliarde de euro si cine va plati acesti bani

Daca Guvernul ar avea astazi toti banii, pentru constructia magistralei rutiere ar fi suficienta suma de 2,7 miliarde de euro, dar costurile de finantare si platile de disponibilitate umfla acest pret pana la 8,4 miliarde de euro.

Statul ar fi platit 2,7 miliarde euro pentru constructia, operarea si intretinerea autostrazii Comarnic-Brasov timp de 30 de ani daca ar fi avut banii acum. Dar adaugand costurile de finantare, suma urca la 8,45 miliarde de euro, in vreme ce soferii vor fi taxati cu 7 lei (tarif indexabil), reiese dintr-un document referitor la proiectul Comarnic-Brasov publicat ieri de Ministerul Transporturilor si CNADNR.

"Valoarea de 2,73 miliarde de euro reprezinta suma totala pe care statul roman ar plati-o pentru constructia (pe o perioada de 4 ani) si pentru operarea si intretinerea autostrazii Comarnic - Brasov (pe o perioada de 26 de ani), sub conditia ca aceasta suma sa fie disponibila azi", se arata in documentul citat.

Citeste articolul integral pe Adevarul.ro.

Citeste si:
Circulația pe autostrada A2: trafic intens pe sensul către litoral
Infotrafic: Trafic intens pe...
Citeste si:
Pasi de urmat in caz ca suspectezi ca ai coronavirus
Pasi de urmat in caz ca...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri