Mercedes-Benz a devansat Audi, este al doilea mare producator de masini premium

Mercedes-Benz a devansat Audi in primele opt luni ale anului, devenind al doilea mare producator de automobile premium din lume in functie de vanzari, in conditiile in care atat Audi cat si liderul pietei, BMW, au avut probleme in China, transmite Bloomberg.

In intervalul ianuarie-august, Mercedes, detinuta de grupul Daimler, a vandut 1,19 milioane de vehicule, cu 10.880 de unitati mai multe decat cele 1,18 milioane unitati comercializare de Audi, divizie a Volkswagen, scrie Mediafax.

Este pentru prima oara din 2010 cand Mercedes reuseste sa depaseasca vanzarile Audi, in termeni anuali. Mercedes a profitat de cresterea vanzarilor sedan-ului Clasa C si a vehiculelor SUV, precum si de piata chineza, unde a fost singurul dintre cei trei mari producatori de automobile de lux din lume care a inregistrat cresterea livrarilor.

"Anticipam ca Mercedes va devansa Audi in 2015 si va ramane inaintea acesteia in urmatorii doi ani", a declarat Marc-Rene Tonn, analist la Warburg Research in Hamburg. El a aratat ca Mercedes beneficiaza in China de doua modele care se vand bine, versiunea lunga a sedan-ului clasa C si GLA.

Chinezii sunt reticenti sa cumpere masini noi pe fondul volatilitatii pietei de capital si a incetinirii cresterii economice. In iulie, vanzarile de vehicule de pasageri au scazut in China, cea mai mare piata auto din lume, la cel mai redus nivel din ultimele 17 luni, revenind in august cu un avans de 0,6%, datorita discount-urilor si a unor stimulente precum asigurarile subventionate.

Citeste si:
Mercedes-Benz a prezentat SUV-ul EQB la Shanghai
Mercedes-Benz a prezentat...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri