Vehiculele grele sunt cunoscute ca emit de cinci ori mai mult CO2 si consuma mai mult combustibil decat autoturismele, cu toate acestea motorizarile lor produc de doua ori mai putini oxizi de azot decat autoturismele diesel.

Cercetarile au demonstrat ca emisiile de oxizi de azot ale autoturismelor diesel Euro 6 depasesc de 6-7 ori limitele fixate de normele europene in domeniu (80 mg/km), fiind cuprinse intre 480-560 mg/km, scrie Transport Times.

In comparatie, camioanele emit in medie 210 mg/km, adica mai putin de jumatate. In plus, masuratorile au demonstrat ca acestea respecta normele RDE (conditii reale de conducere).

Testele au vizat 24 de vehicule grele Euro VI, fiind realizate de doua institutii independente : Centrul de Cercetare Tehnica (VTT) din Finlanda si institutia germana de omologare KBA.

Retail jobs

Sursa foto: Kurt Kleemann / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri