"Dupa aparatele de la autoturisme, acum camioanele sunt implicate intr-un scandal legat de emisii poluante. Expertii (germani n.r.) sustin ca pagubele aduse mediului sunt de doua ori mai mari decat in cazul scandalului manipularii emisiilor de catre VW in America", noteaza publicatia germana ZDF.

UNTRR nu are cunostinta de firme de transport rutier care sa foloseasca emulatoare AdBlue, scrie Transport Times.

Costul anual cu adblue este limitat intre 240-500 euro, costul lunar cu Adblue poate fi intre 20 si 50 euro, luand in considerare un parcurs mediu lunar de 10.000 km, consumul de cca 1 l/100 km si costul intre 0,19 si 0,5 euro/litru.

Orice problema de functionare a autovehiculului poate aduce costuri mult mai mari, astfel ca toate firmele responsabile utilizeaza fara probleme AdBlue. Acesta se gaseste usor pentru autovehiculele comerciale, la pompa in benzinarii sau la vrac in recipienti mari.

Citeste si:
Trafic din ce in ce mai intens. Vom depasi 9 MIL. de masini in Romania
Parcul auto din Romania va...

Sursa foto: Shutterstock / lassedesignen


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
RAR blocheaza anunturile cu anularea filtrului de particule si EGR