Dacia se retrage din Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile

Automobile Dacia si Renault Commercial Roumanie, societate care comercializeaza marcile Dacia, Renault si Nissan in Romania, transmis vineri, intr-o scrisoare oficiala, decizia de a renunta la functia de membru al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).

In acelasi timp, cele doua societati au anuntat ca interesele acestora vor fi reprezentate de catre ACAROM (Asociatia Constructorilor de Automobile din Romania), scrie News.ro.

Cele doua firme vor continua sa sustina programele care vizeaza cresterea pietei nationale de vehicule noi.

Renault are in Romania peste 16.000 de angajati, care isi desfasoara activitatea la uzinele Dacia de la Mioveni, fabrica de matrite Matrite Dacia (Pitesti), centrul de design Renault Design Central Europe (Bucuresti), Renault Technologie Roumanie - Bucuresti (care include Centrul Tehnic Titu), directia comerciala Renault Commercial Roumanie - Bucuresti (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) si Renault Credit International (Bucuresti).

In Romania au fost fabricate anul trecut 359.306 de autovehicule, cu 7,2% mai putine decat in 2015, in contextul in care productia modelului Dacia Logan la Mioveni a scazut cu 47,2% in 2016, iar exporturile totale de autovehicule au scazut cu 8,2%, potrivit datelor publicate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).

Citeste si:
Automobile Dacia a prelungit contractul de închiriere în Pitești...
Automobile Dacia a prelungit...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri