Primele trei autovehicule cautate pe Autovit.ro sunt Volkswagen Passat, Volkswagen Golf si Audi A4 in primele noua luni ale anului, iar 21,7% din masinile vandute online sunt marca Volkswagen.

Din cele 192.818 de anunturi noi publicate, cele mai multe reprezinta masini care costa mai putin de 3.000 euro – 21,57%, respectiv autovehicule cu preturi de peste 12.000 euro (22,15%).

De asemenea, 20,66% din anunturile noi publicate pe Autovit.ro in perioada ianuarie – septembrie 2017 sunt masini care au preturi cuprinse intre 7.000 si 12.000 euro. Si autovehiculele care costa intre 3.000 si 5.000 de euro au o prezenta buna pe Autovit.ro, dat fiind faptul ca 19,67% din anunturile inscrise in perioada mentionata fac parte din aceasta categorie de pret.

“21,7% din masinile vandute pe Autovit.ro sunt marca Volkswagen. Ca raspuns la asteptarile consumatorilor de a analiza online oferta de masini disponibile la vanzare inainte de a se decide pentru o tranzactie, tot mai multe companii din industria auto si dealeri parteneri si-au indreptat atentia catre platforme digitale de vanzare. Acestia au pus peste 190.000 de anunturi in primele noua luni ale acestui an in platforma Autovit.ro, iar valoarea totala a autovehiculelor puse la vanzare in cadrul acesteia a atins peste 1,8 miliarde de euro”, a declarat Andrei Bereanda, Business Manager Autovit.ro.

Topul celor mai bine vandute autovehicule in perioada ianuarie – septembrie 2017 este continuat de BMW (11,7%) si Audi (10,07%). Dacia se claseaza pe penultimul loc in top 10, cu 4,25%.

Citeste si:
Autovit.ro: Anul acesta, mașinile SH s-au vândut cu 25% mai repede...
Autovit.ro: Anul acesta,...

Dacia se afla in top 10 cautari, cu modelul Duster pe locul 4 si cu Logan pe 6. Pe alocuri, romanii sunt interesati si de Ford Focus (pe locul 5 in cautari), Skoda Octavia (7), Audi A6 (8), Opel Astra (9) si Mercedes Vito (10).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri