Grupul francez Renault a anuntat vineri planul strategic al companiei pentru urmatorii sase ani, potrivit caruia francezii isi propun o cifra de afaceri anuala de 70 de miliarde de euro, dublarea vanzarilor in afara Europei si dezvoltarea pe piete precum China si Rusia, lansarea a 21 de modele de vehicule dar si diversificarea gamei de vehicule prin producerea a opt modele electrice si a 12 modele electrificate.

Planul strategic algrupului Renault, denumit ”Drive the future” si lansat vineri la Paris are in vedere dezvoltarea companiei in perioada 2017-2022 si isi propune o cifra de afaceri anuala de 70 de miliarde de euro si obtinerea unui loc in topul producatorilor de vehicule electrice si electrificate, potrivit News.ro.

”Prin acest plan se urmareste o cifra de afaceri anuala de 70 de miliarde de euro, o marja operationala de atins pana la finalizarea planului de 7%, cu un prag minim de 5% si un flux pozitiv de numerar infiecare an” se arata intr-un comunicat dat publicitatii de companie.

Potrivit aceleiasi surse, Renault isi propune sa investeasca in urmatorii sase ani 18 miliarde de euro in cercetare si dezvoltare, sa lanseze 21 de modele de vehicule, sa-si accelereze activitatile pe pietele din China si Rusia, sa dezvolte activitati in Brazilia, India si Iran si sa obtina o pozitie de top pe piata devehiculule electrice, cu opt modele electrice si 12 modele electrificate.

Retail jobs

Grupul Renault estimeaza o crestere a vanzarilor cu peste 40 la suta, ceea ce reprezinta peste 5 milioane de vehicule vandute, fata de 3,47milioane de vehicule vandute in 2016.

In paralel, grupul isi va largi gama deproduse, inclusiv vehiculele utilitare si modelele electrice noi cu zero emisii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri