Noul SsangYong Rexton G4 vine cu o motorizare diesel de 2,2 litri 181 CP (transmisie manuala 6 trepte) sau 187 CP (transmisie automata 7 trepte), la un pret de pornire de 26.160 euro cu TVA pentru tractiune spate si circa 33.000 euro cu TVA pentru versiunea cu tractiune integrala.

Grupul motopropulsor de la Rexton G4 foloseste un motor XDI220 LET turbodiesel si o transmisie automata Mercedes-Benz cu 7 trepte. Cutia de viteze de origine Mercedes-Benz este cu 7 trepte si si-a dovedit deja utilitatea si performanta pe mai multe modele din gama constructorului german. In combinatie cu motorul e-XDI220, furnizeaza schimbari imperceptibile ale treptelor si un raspuns rapid la accelerare.

Sistemul de tractiune integrala 4Tronic de la Rexton G4 este bazat pe tehnologia tractiunilor 4x4 de la SsangYong. Cel de la volan poate utiliza transmisia spate pentru conducerea normala, economisind carburant. Sistemele 4WD – H/L pot fi selectate in functie de suprafetele de rulare, pentru a imbunatati tractiunea vehiculului. O combinatie de suspensii cu brate suprapuse pe fata si multi-brat pe spate sunt o caracteristica destul de rar intalnita printre SUV-uri.

Rexton G4 are o arhitectura construita pe baza unei caroserii pe sasiu, avand o rigiditate structurala mai mare. Pentru aceasta, inginerii coreeni au apelat la oteluri inalt aliate, capabile sa reziste unor solicitari mult mai mari decat SUV-urie cu caroserii autoportante sau cele cu un sasiu deschis.

Designul exterior impunator si dinamic al lui Rexton G4 a fost inspirat din aspectul renumitului templu grecesc Parthenon. Filozofia de design a lui SsangYong este intitulata “Miscare 3M naturala” (Nature-born 3Motion) care reuneste omul, masina si materialele si, in particular pentru gama Rexton G4, filozofia “Miscare distinsa” (Dignified Motion). Motivul din spatele conceptului estetic este maretia miscarii in designul masinii.

Calandrul radiatorului este unit printr-o linie cromata de linia farurilor pentru a creea un desing frontal voluminos si dinamic. A fost urmarit “Raportul de aur” din arta pentru a defini linia estetica, forma si pozitia farurilor, a calandrului si a emblemei care formeaza designul frontal intr-un aspect general echilibrat.

S-a pus accent pe linia laterala si pornind de la liniile aripilor spate care ofera un feeling dinamic ca si cum masina ar fi gata sa plonjeze. Stalpii frontali sunt subtiati estetic in timp ce, in contrast, ultimii stalpi sunt ingrosati pentru a conferi o imagine puternica si agila. Pentru cei care doresc, Rexton G4 este disponibil si cu jante din aliaj, de 20”, care adauga o tusa de stil luxosului SUV coreean. Pentru accentuarea imaginii unui vehicul de lux, LED-urile ce formeaza lampile de lumini diurne (DRL-uri) si semnalizatoarele sunt integrate in faruri.

Spatiul interior tinteste catre un “Lux rafinat” dar poate fi folosit pentru mai multe tipuri de utilizare, in functie de configuratia habitaclului si de numarul de scaune. Tapiteria din piele Nappa este de cel mai inalt nivel, iar un sistem de memorare a pozitiei scaunului soferului ii permit acestuia sa urce sau sa coboare mai usor de la volan, pastrandu-i configurate totodata toate reglajele de la pozitia spatarului si pana la cea a oglinzilor. Toate aceste dotari ridica nivelul de calitate perceput atat de sofer cat si de pasageri.

Rexton G4 ofera cel mai ridicat nivel de confort pentru pasageri si cel mai mare portbagaj din segment, multumita optimizarii designului interior. De asemenea, beneficiaza de cel mai mare spatiu la picioare pentru pasageri. Este singurul vehicul din segment care poate transporta pasageri pe toate locurile si sa ii mai ramana loc si pentru patru saci de crose de golf. Nu in ultimul rand, este singurul model din segment cu un display de 7” TFT, LCD cu o imagine excelenta pentru a satisface toate necesitatile de vizibilitate a utilizatorului.

Rexton G4 are cele mai multe airbag-uri din segment. Nu mai putin de noua astfel de echipamente de siguranta sunt instalate in masina, inclusiv pentru genunchii soferului si pentru cei de pe al doilea rand de scaune. De asemenea, foloseste tehnologii moderne de siguranta inclusiv nou-dezvoltatul sasiu “Quad Frame” realizat din oteluri de inalta rezistenta pentru a asigura un nivel excelent de siguranta pentru pasageri. Cadrul Quad Frame este facut din otel de 1,5GPa, denumit si Giga Steel. Este pentru prima oara in lume cand un vehicul primeste o asemenea dotare contribuind decisiv atat la economisirea greutatii dar fara compromisuri in sensul sigurantei. Acesta imbunatateste performantele vehiculului in caz de impact. Procentul de utilizare a otelurilor inalt aliate (de peste 590 MPa) a fost folosit pe mai mult de 63% din constructia vehiculului, contribuind atat la rigiditatea cat si la optimizarea vehiculului.

Sistemele avansate de asistenta a soferului (ADAS) includ sisteme precum: sistem autonom de franare de urgenta (AEBS), avertizor schimbare banda de mers (LCA), trafic travers din spate (RCTA) si asistent de unghi mort (BSD) pentru a mari siguranta pasagerilor.

Sistemul de infotainement instalat pe Rexton G4 foloseste un ecran de 9,2”, HD. Este compatibil atat cu Apple CarPlay cat si cu Android Auto. Utilizatorii sistemelor Android din Rexton G4 isi vor putea conecta smartphone-ul prin Wi-Fi. O alta noutate a masinii este sistemul “two-way” de mirroring, prin Android Auto. Tot continutul de pe telefon se poate afisa in HD direct pe ecranul masinii, aceasta functie fiind o premiera in segment.

Rexton G4 ofera si un sistem 3D AVM (Around View Monitoring) care permite vizualizarea zonelor alaturate masinii, ajutand mult soferul atunci cand trebuie sa parcheze in spatii mai inguste. Mai mult, masina poate fi echipata cu un sistem audio premium Infinity cu 10 difuzoare. Sistemul a fost optimizat in special pentru al doilea rand de scaune, oferind un sunet foarte clar si pe o plaja mare de frecvente.

Citeste si:

    Luna aceasta a fost inaugurat in Bucuresti (Ssangro Cars) cel de-al saptelea dealer al marcii coreene SsangYong in Romania.

    Abonează-te pe

    Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

    Despre autor
    Cristian Gubandru
    Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

    Te-ar putea interesa și:



    Mai multe articole din secțiunea Auto »



    Setari Cookie-uri