BMW Romania este singurul importator al marcii germane din regiune care gazduieste BMW X2 Holo Experince Tour in perioada 19 ianuarie – 4 februarie, o prezentare holografica a noului BMW X2, care va fi lansat pe 1 martie.

Pana acum proiectul a mai fost prezentat in cateva tari din Europa de Vest, la o serie de dealeri si in locatii speciale din Elvetia, Germania, Italia si Olanda.

Printr-o aplicatie de realitate augmentata, BMW si Microsoft imbina realitatea fizica si continutul digital intr-o prezentare disponibila exclusiv pe Microsoft HoloLens. Acesta este unul din proiectele high-tech pe care BMW le-a pregatit pentru lansarea noului model si care sublinieaza pozitionarea noului model pentru un public tanar, dinamic, deschis noilor tehnologii.

Un alt exemplu in acest sens este o alta premiera in industrie – comunicarea prin intermediul filterlor Snapchat (Snapchat lenses), o alta aplicatie augmented reality care permite pozitionarea modelului BMW X2 in pozele realizate de utilizatori.

Solutia care foloseste ochelari realitate augmentata, cu o tehnologie similara sistemului Head-Up Display folosit si pe BMW X2, proiecteaza imagini virtuale, holograme, in spatiul real. Astfel, noul BMW X2 poate fi vizualizat in detaliu in mai multe versiuni de culoare, cu mai multe tipuri de jante.

Utilizatorii pot explora interiorul si descoperii detalii despre designul noului model.

"X2 va atrage un public-tinta relativ nou, tanar si pasionat de digital, care cauta si experiente unice si contemporane din comunicatii", spune Uwe Dreher, director de comunicare de brand BMW.

O alta coordonata inedita a campaniei a fost integrarea comunicaraii prin Snapchat. Acesta va marca o alta premiera absoluta pentru industria auto prin utilizarea solutiei de realitate augmentata Snapchat Augmented Trial. Astfel, utilzatorii au posibilitatea de a plasa noul model in fotografiile sau filmele realizate cu ajutorul Snapchat printr-un filtru special (Snapchat Lens). Acesta poate fi activat prin scanarea QR codului special dedicat.

Inainte de lansarea in showroom, clientii pot configura in detaliu noul BMW X2, alaturi de orice model al marcii, prin Virtual Product Presentation.

Aceasta este cea mai complexa solutie de tip car configurator pentru marcile BMW, BMW i, BMW M si MINI. Aplicatia, disponibila deja la toti dealerii din reteaua BMW Group Romania, afiseaza toate detaliile masinii, in functie de configuratia dorita de client.

Se pot vizualiza astfel in detaliu modificarile pe care le aduc selectarea de diverse echipamente optionale – de la pachete precum M Sport, pana la tehnologii precum head-up display sau sistemul de navigatie si chiar cheia automobilului. Suplimentar, este posibila o perspectiva completa 360 de grade la exterior si interior in mai multe scenarii – pe timp de zi sau noapte, cu usi, portbagaj sau trapa deschise sau cotiera si torpedoul deschise si bancheta spate rabatata.

Visual Product Presentation este astfel o solutie completa de reprezentare a automobilelor BMW Group in orice configuratie dorita, permitand astfel o prezentare perfecta a universului de modele si optiuni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri