Snapchat, reteaua care isi autodistruge mesajele, va difuza stiri de la CNN si alte companii media

Reteaua de socializare Snapchat, renumita pentru faptul ca mesajele si fotografiile publicate pe aceasta se autodistrug la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatori, va difuza stiri si clipuri video in baza unui parteneriat cu circa zece grupuri media, intre care CNN si National Geographic.

Snapchat a lansat, marti, serviciul Discover, care include "canale" de difuzare de continut (stiri, articole, clipuri video, imagini) de la mai multe companii media partenere (National Geographic, Vice, Yahoo News, People, Daily Mail, Comedy Central, Cosmopolitan, CNN, Food Network si ESPN), potrivit site-ului techcrunch.com.

Aceste informatii vor fi disponibile utilizatorilor care acceseaza reteaua de socializare Snapchat de pe dispozitive mobile. Prin lansarea acestui serviciu, competitia dintre Snapchat si alte retele de socializare, precum Facebook si Twitter, se intensifica, precizeaza Reuters.

Pe fiecare canal dedicat partenerilor sai media vor fi transmise intre cinci si zece stiri in fiecare zi. Dupa 24 de ore de la difuzare, aceste stiri vor disparea de pe Snapchat, renumita pentru faptul ca mesajele si fotografiile postate pe aceasta se autodistrug la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatori.

Adaugarea de continut informativ si de divertisment reprezinta cea mai recenta directie de dezvoltare a retelei de socializare Snapchat, care are sediul central in Los Angeles si care este foarte populara in randul adolescentilor. In luna noiembrie, Snapchat a incheiat un parteneriat cu compania de plati online Square, in baza caruia ofera un serviciu care le permite utilizatorilor retelei de socializare sa isi trimita bani unii altora.

Citeste si:
O adolescenta rapita a fost salvata cu ajutorul aplicatiei Snapchat
O adolescenta rapita in...

Acest serviciu pentru telefoane inteligente a devenit foarte popular dupa lansarea sa in septembrie 2011. Insa succesul sau a generat multe ingrijorari, pentru ca aplicatia poate sa ofere adolescentilor o falsa impresie de securitate atunci cand isi publica fotografiile.

Snapchat a intrat in atentia internationala a media dupa ce atat Facebook, cat si Google au facut oferte de 3 miliarde de dolari, respectiv 4 miliarde de dolari pentru a cumpara aceasta aplicatie. Insa, Snapchat a refuzat ambele oferte. Pe de alta parte, in luna iulie a anului trecut, huffingtonpost.com relata ca Snapchat este in negocieri cu mai multe companii chineze pentru o investitie care ar putea sa ridice valoarea acesteia la o suma de 10 miliarde de dolari.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri