Volkswagen Golf se mentine pe primul loc la vanzari pe piata auto europeana la finalul primului trimestru, iar lupta pentru locul 2 este destul de stransa intre Ford Fiesta si Renault Clio.

Cu o crestere de 11% si aproape 150.000 de unitati comandate de europeni, Volkswagen Golf este greu de ajuns din urma de catre Renault Clio, Ford Fiesta si Nissan Qashqai, reiese dintr-o analiza a Focus2move.

Pe locul 2 in preferintele europenilor in primul trimestru este modelul Renault Clio cu 94.000 de unitati, urmat de Volkwagen Polo cu aproape 90.000 de unitati. Daca ne uitam la ultima luna, martie, pana la finalul anului putem asista la o schimbare in clasament. Ford Fiesta a fost in martie pe locul 2 urmat de Renault Clio la o diferenta de doar 2.000 de uniati.

Cu 88.000 de unitati, Ford Fiesta este pe locul 4 la vanzari in Europa, urmat pe pozitia 5 de Nissan Qashqai cu 84.000 unitati si de Skoda Octavia pe locul 6 cu 78.000 de unitati.

Pe locul 7 este SUV-ul Volkswagen Tiguan cu 74.500 de unitati, in timp ce pe locul 8 se afla Peugeot 208 cu aproape 70.000 de unitati.

Ultimele doua locuri sunt ocupate de Ford Focus cu aproximativ 69.000 de unitati si de Citroen C3 cu 65.000 de unitati.

Comparativ cu anul 2017, modelele care si-au schimbat pozitia in clasamentul vanzarilor de masini noi in Europa au fost Ford Fiesta care a urcat de pe locul 8 pe 4, Skoda Octavia care a mai avansat o pozitie, Peugeot 208 care a urcat doua locuri de pe 10 pe 8 si Citroen C3 care de pe pozitia 13 a ajuns pe 10.

Clasamentul celor mai vandute masini in Europa in Q1 2018

Pozitie Model Nr. unitati

1 Volkswagen Golf - 150.000 unitati
2 Renault Clio - 94.000
3 Volkswagen Polo - 90.000
4 Ford Fiesta - 88.000
5 Nissan Qashqai - 84.000
6 Skoda Octavia - 78.000
7 Volkswagen Tiguan - 74.500
8 Peugeot 208 - 70.000
9 Ford Focus - 69.000
10 Citroen C3 - 65.000

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri