Volkswagen Romania inaugureaza primul concept store auto dintr-un mall, la parterul Plaza Romania din Bucuresti, intr-un spatiu de 115 metri patrati.

Clientii au acces la o zona digitala, zone de accesorii sau de realitate virtuala si pot vedea noul Volkswagen Touareg.

„Volkswagen concept store este raspunsul nostru la schimbarile ireversibile din industria auto, dar si de mentalitate a clientilor. Am ales sa aducem experienta Volkswagen mai aproape de iubitorii marcii intr-un format nou, care completeaza locatiile traditionale si deschide drumul spre o audienta extinsa”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

La nivel international Volkswagen a lansat recent doua magazine de acest tip intr-un mall din Birmingham si intr-un centru de cumparaturi stradal din Varsovia.

Spatiul magazinului a fost amenajat in asa fel incat sa simplifice la maximum procesul de cumparare al unei masini. Echipa de designeri a reusit sa creeze o amenajare unica de lifestyle, unde clientii pot intra in universul marcii. Aici clientii vor putea sa se documenteze, sa testeze, sa primeasca oferte initiale si chiar sa comande noi modele de masini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promotionale oficiale.

Marca de automobile Volkswagen este prezenta la nivel mondial in peste 150 de piete si produce autovehicule Volkswagen in peste 50 de unitati de productie din 14 tari. In anul 2017, Volkswagen a fabricat circa 6 milioane de autovehicule, cele mai vandute modele fiind Golf, Tiguan, Jetta si Passat. In prezent la Volkswagen lucreaza 198.000 de persoane in intreaga lume. La acestia se adauga cei 7.700 de angajati ai celor 74.000 de distribuitori care comercializeaza produsele catre clientii finali. Volkswagen dezvolta in permanenta constructia de autovehicule. Printre aspectele strategice esentiale ale marcii se numara mobilitatea electrica, Smart Mobility si transformarea digitala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri