Compania Nationala de Cai Ferate (CFR SA) a lansat licitatia pentru achizitia serviciilor de proiectare si executie pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroportul International Henri Coanda, in valoare de 420 de milioane de lei. Data limita pana cand se pot evalua lucrarile este luna iulie, iar durata contractului este de 14 luni, astfel incat trenul pana la aeroport nu va fi gata pana la Euro 2020.

Aceasta etapa (Racord C.F. la Terminalul T1) cuprinde construirea unei cai ferate duble in lungime de 2,95 kilometri, un viaduct de 1,52 kilometri care traverseaza DN1, 3 podete, instalatie de centralizare electronica si o statie de calatori la terminalul T1, potrivit unui comunicat emis de CFR si citat de Agerpres.

Valoarea totala estimata a contractului este de 420,113 milioane de lei fara TVA, din care 402,711 milioane lei pentru executia lucrarilor si 17,402 milioane lei fara TVA pentru servicii de proiectare, sursa de finantare fiind asigurata din Fonduri de Coeziune si Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Durata contractului este de 14 luni, din care doua luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie, la care se adauga 60 de luni perioada de garantie. Termenul limita pentru primirea ofertelor este 25 martie 2019, deschiderea acestora urmand sa aiba loc in aceeasi zi la ora 15.00.

Data limita pentru depunderea ofertelor este 15 martie, iar data limita pentru evaluarea tehnica si financiara este 15 iulie, potrivit anuntului publicat pe SEAP.

CFR: Traficul feroviar intre...
Citeste si: CFR: Traficul intre Cosbuc si Telciu, reluat cu restrictie de viteza

Romania va gazdui meciurile la Euro 2020 in luna iunie, pe Arena Nationala din Bucuresti.

Sursa foto: By busik / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Crestere de un milion de pasageri pe aeroporturile din tara, in 2018