Mercedes-Benz a adus un facelift SUV-ului GLC Coupe, care a primit modificari estetice minore. La lansarea pe piata, modelul GLC Coupe va fi echipat cu motoare noi, toate modelele diesel fiind Euro 6d.

Motorizarile diesel au sistemul de post-tratare a gazelor de evacuare, instalat direct pe motor. Sistemul este compus dintr-un convertor cu catalizator de oxidare diesel (COD), filtru de particule cu functie catalitica SCR si sistemul de reducere catalitica selectiva SCR cu injectie de Ad Blue. Sistemul este imbunatatit de un sistem suplimentar de reducere catalitica selectiva (SCR) cu un catalizator de oxidare a amoniacului (ASC), amplasat in teava de esapament a noului GLC Coupe.

Motoarele pe benzina sunt electrificate prin integrarea unui sistem electric de 48 volti (EQ Boost). Generatorul-demaror actionat cu curea este responsabil pentru functiile hibride, cum ar fi generarea sau recuperarea energiei, permitand in acelasi timp economia de combustibil, caracteristica anterior era rezervata doar tehnologiei hibride de inalta tensiune. In afara de reducerea consumului si a emisiilor de CO2, tehnologia imbunatateste atat confortul, cat si performanta.

Sistemele de asistenta la conducere au fost imbunatatite si extinse, prin adaugarea unor noi functii, precum: avertizare la parasirea benzii de mers, rulare in caz de urgenta sau asistenta pentru ambuteiaje. De asemenea, o alta functie noua este Trailer Manoeuvring Assist, ce ofera asistenta la manevrarea autovehiculului in marsarier.

GLC Coupe este caracterizat de aspectul dinamic si liniile elegante. Trasaturile de off-road includ partea frontala dominanta, formele accentuate si detaliile standard cromate, precum scuturile fata si spate. Silueta de coupe este accentuata de aspectul alungit, cu o linie joasa a plafonului si luneta rotunjita. Elementele cheie ale partii frontale includ grila radiatorului cu aspect de diamant, cu stea integrata, si un singur ornament orizontal, caracteristic coupe-urilor, completat de grilele distincte de aer si de noul contur al farurilor standard LED High Performance.

GLC Coupe exemplifica cum elementele de design ale unui coupe pot fi imbinate armonios cu cele ale unui SUV, prin linia joasa a plafonului, suprafata geamurilor care se incadreaza perfect silueta si banda cromata ce delimiteaza linia geamurilor, umerii proeminenti si conturul ascendent al spatelui. Mai mult, proportiile dinamice si garda la sol inalta accentueaza abilitatile modelului GLC Coupe - este in elementul sau atat pe drumuri asfaltate, cat si pe cele neamenajate.

Interiorul coupe-ului abunda in elemente de lux si functii de control usor de folosit. Specific pentru Mercedes-Benz, o importanta deosebita este acordata interiorului. Accentul este pus pe bord si pe liniile fluide ale consolei centrale. Consola, formata dintr-o singura piesa, se intinde elegant de la gurile centrale de ventilatie pana la cotiera si are un aspect premium, fiind construita la o calitate superioara. Culoarea interiorului, magma grey, este cu totul noua. Volanul multifunctional, complet revizuit, este disponibil in doua variante. Operarea direct de pe volan a butoanelor Active Distance Assist DISTRONIC si Touch Control, pentru controlul instrumentarului de bord, al sistemului de infotainment si controlul vocal, stabilesc noi standarde.

Touchpad-ul multifunctional al consolei centrale imbunatateste si mai mult operarea, inlocuind butonul rotativ, in timp ce sistemul de infotainment dispune de ecrane tactile mai mari, de 12.3 inch pe panoul de bord, si ecrane de 7 inch cu 960X540 pixeli si 10.25 inch cu 1920x720 pixeli pe ecranul central. Ultima generatie a sistemului multimedia MBUX Mercedes-Benz User Experience dispune de logica intuitiva si de o gama larga de optiuni de control.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri